ترکیه مقصدی عالی برای گذراندن تعطیلات شماست با 4 فصل و دریاهای اطراف، سواحل، انواع گزینه های مختلف و سایت‌های میراث جهانی یونسکو تعطیلات منحصر بفردی را برای مسافران از سراسر جهان با تور استانبول و همچنین تور آنتالیا رقم خواهد زد.اگر زمان محدودی برای سفر به تور ترکیه دارید، در این مقاله محبوب ترین مقاصد گردشگری ترکیه را به شما پیشنهاد می کنیم.

در 7 روز در ترکیه چه کارهایی انجام دهیم و ببینیم؟

ترکیه به عنوان خانه بسیاری از جوامع بشری باستانی و مدرن، وارث طیف گسترده ای از شاهکارهای فرهنگی، باستان شناسی ، آشپزی و معماری برای دیدن، تجربه، چشیدن و شنیدن است.

تور استانبول یکی از مقدماتی ترین مقاصد است که می توانید اکثر آنها را با هم در یک مکان ببینید، بنابراین پیشنهاد می کنیم بازدید خود را از اینجا شروع کنید. ثانیاً، شما باید به آناتولی مرکزی بروید که بیشتر با کاپادوکیه با صخره‌های زیبا آن شناخته می شود.یکی دیگر از مناظر دیدنی عالی افسس است که ما به شدت توصیه می کنیم زیرا اینجا محل پیدایش فلسفه و تاریخ یونان باستان است.افسوس مرکز دولت شهرهای باستانی ایونی بود که از دریای مدیترانه به عنوان مسیر تجاری استفاده می کردند . این تجارت بین قاره ای آنها را به ثروتمندترین افراد زمان خود تبدیل کرد و مکانی مناسب برای تولد تمدن مدرن قرار داد.

با گذشت زمان آنها تمدن خود را گسترش دادند و از پاموکاله به عنوان یک مرکز بهداشتی با آب چشمه طبیعی غنی از کلسیم استفاده کردند . برای مقصد نهایی پیشنهاد می کنیم از پاموکاله، منظره سورئال ترکیه دیدن کنید. استخر کلئوپاترا یکی از میراث جهانی یونسکو است و یک توقف عالی برای یک روز آرام در کنار استخرهای آب گرم است .

یک برنامه تور یک هفته ای برای ترکیه

در اینجا ما کلاسیک ترین مسیر تور ترکیه را برای بازدیدکنندگانی که برای اولین بار بازدید می کنند به شما پیشنهاد می کنیم و لطفاً توجه داشته باشید که گنجاندن یا حذف مقصدها در این طرح همیشه امکان پذیر است، بنابراین لطفاً برای سفارشی کردن برنامه سفر خود یا ایجاد یک برنامه دیگر با تیم حرفه ای تورهای استانبول ما (توریاب) تماس بگیرید.

روز اول: روز ورود به استانبول و یک شب اقامت در هتل استانبول شما .

روز دوم: تور خصوصی در شهر قدیمی استانبول برای کشف آثار امپراتوری بیزانس و عثمانی.ایاصوفیه، موزه قصر توپکاپی، کلیسای ایا ایرنه، موزه آب انبار باسیلیکا، مسجد آبی، هیپودروم، بازار بزرگ و در انتها یک شب اقامت در هتل.

روز سوم:  تور خصوصی در تنگه بسفر برای کشف جواهرات استانبول و دیدن کاخ دولما باغچه، بازار ادویه (بازار مصری ها)، سفر دریایی بسفر، میدان تقسیم با خیابان استقلال و برج گالاتا.

روز 4: صبح زود شما را برای بالون سواری بر فراز دره های کاپادوکیا به مدت 1 ساعت از هتل خود می برند.بعد از پرواز بالن، جشنی در دره و مراسم صدور گواهینامه پرواز خواهید داشت. پس از پایان مراسم، برای صرف صبحانه به هتل خود بازگردانده می شوید.

روز پنجم: تور خصوصی کاپادوکیه جنوبی . مناظر برای دیدن شهر زیرزمینی Kaymakli ، دره سوگانلی، حمام رومی Sobesos

روز ششم:  گشت خصوصی برای شهر باستانی افسس. مناظر برای دیدن معبد آرتمیس، آمفی تئاتر بزرگ، کتابخانه سلسیوس، معبد هادریان و آمفی تئاتر افسوس، خیابان بندر شهر باستانی افسس، مسجد ایزابی.

روز هفتم:  تور خصوصی برای استخرهای کلسیم طبیعی پاموکاله که توسط آب حرارتی ایجاد شده است. دیدن نکروپلیس، حمام های رومی، دروازه دومیتیان، لاترینا، خیابان فرونتینوس، آگورا، دروازه بیزانس، فواره تریتون، کلیسای جامع، معبد آپولون، پلوتونیوم، تئاتر و استخر کلئوپاترا، هیراپولیس.

بعد از پرواز تور استانبول . پس از ورود به استانبول ترکیه، می توانید با بهترین خاطرات از تور 7 روزه لاکچری ترکیه، مسیر خود را به مقصد پروازهای بین المللی برای پرواز بازگشت به خانه انتخاب کنید .

با هفت روز اقامت در ترکیه، می توانید بهترین جاذبه های این کشور را در تور کلاسیک استانبول، کاپادوکیه و آنتالیا تجربه کنید. از سوی دیگر، در سفری به سواحل دریای اژه که شما را از مکان‌های جنگ جهانی اول به خرابه‌های رومی می‌برد، در تاریخ وسیع ترکیه، چه باستان و چه مدرن، شیرجه بزنید. عاشقان چای بهترین ترکیبات ترکی را در سفری بین‌المللی کشف خواهند کرد که باغ‌ها و مزارع چای ترکیه را به همراه مناظر طبیعی خیره‌کننده به نمایش می‌گذارد.