هر سال رویدادهای بسیاری در شهر دبی برگزار می شود که یکی از یکی جذاب تر و تماشایی تر است. یکی از مهم ترین رویدادهای بین المللی که در شهر دبی برگزار می شود، نمایشگاه عروس است. در این نمایشگاه طرح های جدید، مدل های لباس عروس از برندهای محلی و بین المللی و ... به معرض نمایش گذاشته می شود. بسیاری از کسانی که در زمینه طراحی لباس عروس، آرایش و میکاپ و تزئینات مراسم عروسی فعالیت می کنند، برای تماشا و شرکت در این جشنواره بزرگ به شهر دبی سفر می کنند. توریست ها و گردشگران اگر تور دبی خود را در بهمن ماه رزرو کنند نیز میتوانند به این نمایشگاه برسند. 

نمایشگاه عروس دبی

نمایش عروس دبی

این نمایش، یک نمایشگاه معروف و بین المللی در منطقه خاورمیانه بوده که شامل نمایشگاه عروس دبی و نمایشگاه عروس ابوظبی می باشد و هر سال در این دو شهر امارات برگزار می شود. هر سال بیشتر از 300 برند و تولید کننده و طراح در این نمایشگاه مهم شرکت می کنند و حضور دارند و جدیدترین طرح ها و مدل های لباس عروس را برای عموم نمایش میدهند. جدا از طراحان لباس عروس، آرایشگران حرفه ای عروس، تولیدکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی و شرکت هایی که برگزار کننده مراسم عروسی هستند نیز در این نمایشگاه معروف شرکت دارند. همینطور میتوان تولید کنندگان و برندهای معروف زیورآلات طلا و جواهرآلات، تولید کنندگان گل، عکاسان، برنامه ریزان مراسم ازدواج، قنادان و تولیدکنندگان کیک های مجلل و باشکوه کیک عروسی، شرکت های بزرگ تولید کننده محصولات مراقبت از پوست و زیبایی، بانکداران، فعالان صنعت مد و فشن و ... را نیز میتوان در این نمایشگاه عروس دبی پیدا کرد که جدا از ارائه محصولات و آثار خود، باهم تبادل و گفتگو می کنند. هرکسی که در برگزار کردن مراسم عروسی نقش کوچکی دارد هم میتواند در این نمایشگاه شرکت کرده و با جدیدترین ایده های این صنعت آشنا شده تا کسب و کار و حرفه شان پیشرفت یابد. 

نمایش عروس دبی

نمایشگاه عروس ابوظبی

نمایشگاه عروس ابوظبی بیشتر یک رویداد برای مشتریان و زنان ثروتمند و مرفه اماراتی و خانواده های آن ها بوده که قرار ازدواج دارند. این زنان ثروتمند در این نمایشگاه عروس، زیورآلات و تزئینات مراسمات خود را به نمایش می گذارند و همانطور که در ابتدا گفته شد، بیشتر به زنان مرفه اماراتی و خاورمیانه ای اختصاص یافته است. این نمایشگاه یکی از بزرگ ترین گردهمایی زنان منطقه برای اشتراک گذاری ایده ها و طرح های عروسی و مراسم ازدواج است. این نمایشگاه هر سال در مرکز نمایشگاه های ملی ابوظبی برگزار می شود. 

نمایشگاه عروس ابوظبی

نمایشگاه عروس دبی در مقایسه با نمایشگاه عروس ابوظبی

با اینکه نمایشگاه ابوظبی بیشتر یک نمایشگاه محلی و ملی بوده اما نمایشگاه عروس دبی یک نمایشگاه جهانی و معتبر بین المللی است و شرکت کنندگان آن هم برندها، شرکت ها و تولیدکنندگان از سراسر جهان است. به همین خاطر بسیاری از افراد نمایشگاه عروس این کشور را با همین نمایش در دبی میشناسند. این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان و توریست های تور دبی به ارائه و نمایش لباس عروس، کیک و شیرینی، غذاهای مخصوص این مراسم، زیورآلات، محصولات آرایشی، خدمات مو و زیبایی و آرایش عروسی، کیف و کفش و همچنین نشریات اختصاص یافته به عروسی و ازدواج میپردازد و تمام فعالان و علاقه مندان به این صنعت در آن شرکت می کنند. این نمایش نیز هر سال در مرکز نمایشگاه های بین المللی دبی برگزار می شود. 

نمایشگاه عروس دبی در مقایسه با نمایشگاه عروس ابوظبی

انواع غرفه های نمایشگاه عروس

این غرفه ها هر کدام دسته بندی های مختلف و حوزه های مرتبط با مراسم ازدواج و عروسی دارد و توریست های تور دبی میتوانند با بازدید از هرکدام با برندها و شرکت های مطرح در آن زمینه آشنا شوند. اگر در زمینه آرایشگری، گریم، آرایش مو، طراحی لباس عروس، تزئینات سفره عقد و تولید جواهرآلات حرفه ای هستید و فعالیت می کنید، نمایشگاه عروس یکی از مفیدترین و بهترین رویدادها برای شماست تا کسب و کار خود را توسعه دهید. بعد از برگزاری نمایشگاه در آخر به بهترین ها در هر زمینه ای جوایزی داده می شود و به عنوان برنده معرفی می شوند. در این نمایشگاه ها غرفه هایی در زمینه های زیر خواهید دید : 

  • طراحی لباس عروس
  • طراحی و تزیین کیک عروسی
  • کترینگ و آشپزی مراسم ازدواج
  • هدایای عروسی
  • تزئینات، اکسسوری و جواهرآلات عروسی
  • برگزاری و برنامه ریزی مراسم ازدواج
  • عکاسی و فیلمبرداری عروسی
  • مکان برگزاری مراسم ازدواج
  • تزئین گل و دسته گل عروس
  • آرایش موی عروس
  • برنامه ریزی ماه عسل و سفر
  • بهترین موسیقی و سرگرمی های مراسم