با خدمات چاپ بروشور تمام رنگی ما به نتایج مورد نظر خود دست خواهید یافت. دریافت قیمت فوری و سفارش بروشورها، بروشورها و فروش برگه های با کیفیت بالا با خدمات بی نظیر و چرخش سریع با قیمت عالی در همه اندازه های محبوب:

8.5×11 بروشور          8.5×14 بروشور           11×17 بروشور         11×25.5 بروشور

بخش بازاریابی بروشور شما ابزاری حیاتی برای ترویج کسب و کار شما و ارتباط با مشتریان احتمالی است. باید خوب به نظر برسد و تأثیر درستی بگذارد. به همین دلیل ما اینجا هستیم تا در هر مرحله از پروژه خود به شما کمک کنیم.  اولین چاپگر بروشور تجاری آنلاین است. ما مواد بازاریابی با کیفیت بالا و تمام رنگی را با موارد زیر ارائه می دهیم:

  • تیم خدمات مشتری اختصاصی شما
  • مشاوره تخصصی رایگان در مورد پروژه چاپ بروشور شما
  • چرخش استاندارد 4 روزه سریع، گزینه های سریعتر در دسترس است
  • 100٪ ضمانت رضایت - درست است یا رایگان!

چاپ آرمانی خدمات چاپ دیجیتال با کیفیت بالا  قیمت های ما ممکن است پایین باشد، اما استانداردهای کیفیت ما نیست. ما برای یک چاپ بروشورهای خود از متن با کیفیت بالا و کاغذهای جلد سنگین استفاده می کنیم تا چاپ بروشور شما را به خوبی به نمایش بگذارد. به علاوه، کاغذها و جوهرهای گیاهی با منبع پایدار ما سازگار با محیط زیست و سازگار با محیط زیست هستند.

به آسانی 1-2-3.  با استفاده از تقریباً هر برنامه گرافیکی رایانه شخصی یا مک، قطعه خود را طراحی کنید، فایل را برای ما آپلود کنید، و ما یک مدرک را برای شما ایمیل می کنیم و تنها چند روز دیگر بروشورهای شما را در اختیار شما قرار می دهیم.

خدمات پستی بروشور.  بروشورهای خود را مستقیماً در اختیار مشتریان و مشتریان بالقوه خود قرار دهید.  برای جزئیات بیشتر در مورد اینکه چگونه می توانیم در پروژه بروشور پست مستقیم شما در وقت و هزینه شما صرفه جویی کنیم و به شما کمک کنیم مشتریان جدیدی با لیست های پستی سفارشی پیدا کنید، به صفحه راهنمای خدمات پستی ما مراجعه کنید  .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات بروشور چاپی ما، از پیوندهای بالا یا سمت چپ استفاده کنید تا به صفحات تک تک محصولات ما بروید تا قیمت های پایین ما را ببینید. چاپ-نمونه-درخواست . یا با شماره ما تماس بگیرید تا با یکی از کارشناسان ما صحبت کنید.

گزینه های چاپ بروشور:

  • دریافت اطلاعات / قیمت در قالب های استاندارد بروشور :
  • بروشورهای تمام رنگی
  • بروشورهای سه تایی
  • بروشورهای تا شده
  • بروشورهای براق
  • بروشورهای بزرگ
  • برگه های محصول و بروشور
  • دریافت اطلاعات / قیمت در مورد گزینه های بروشور سفارشی :
  • بروشورهای اندازه سفارشی
  • گزینه های کاغذ سفارشی از جمله بازیافت شده
  • گزینه های جوهر سفارشی از جمله رنگ های PMS
  • برش قالب، فویل مهر زنی و برجسته کاری
  • لیست های پستی
  • و خیلی بیشتر

داستان کامل خود را به مشتریان ارائه دهید - اما به روشی موثر و قابل هضم.

وقتی با مشتریان احتمالی صحبت می کنید، همیشه کمتر، بیشتر نیست. بروشورهای سفارشی ما به شما کمک می کنند تا اطلاعات کسب و کار مفصلی - آیتم های منو، لیست خدمات و موارد دیگر - را در قالبی که هضم آن آسان است به مشتریان ارائه دهید.برای شروع ایجاد جزوه های سفارشی خود، مجموعه طرح های کاملاً قابل تنظیم ما، از جمله گزینه هایی برای صنایع یا رویدادهای خاص را بررسی کنید. (طرح خود را آماده دارید؟ از گزینه آپلود طرح ما استفاده کنید.) هنگامی که طرح مورد علاقه خود را پیدا کردید، با افزودن جزئیات و اطلاعات سفارشی خود آن را مال خود کنید - و برای نمایش آسان یک نگهدارنده PVC شفاف به سفارش خود اضافه کنید. ما بقیه کارها را انجام خواهیم داد و بروشورهای تجاری سفارشی شما واضح، تا شده و آماده استفاده به دستتان می رسد.

سوالات متداول

آیا باید بروشورهای سفارشی خود را خودم تا کنم؟

نه. ما بروشورهای شما را قبل از ارسال برای شما تا می کنیم - آنها از قبل تا شده و آماده استفاده خواهند رسید.

آیا کاغذ از دو طرف پوشش داده شده است؟ آیا می توانم پشت آن بنویسم؟

بله، کاغذهای براق و مات ما از دو طرف روکش شده اند. شما می توانید روی استوک های کاغذی بنویسید، اما برای بهترین اثر، توصیه می کنیم از یک نشانگر دائمی استفاده کنید.

اگر طرح خودم را آپلود کنم، چه نوع فایلی را می پذیرید؟

  • .pdf، .ai، .jpeg، .png، .doc و ppt. را می پذیریم.

آیا نکات طراحی برای چاپ بروشور سفارشی دارید؟

مطمئن! توصیه می کنیم این سه نکته را در نظر داشته باشید:

  1. فونت یا کمتر بسیاری از سبک‌های متن نه تنها باعث می‌شوند طراحی کمتر حرفه‌ای به نظر برسد، بلکه خواندن و درک آسان آن را برای کسی سخت‌تر می‌کند.

از فضای تیتر خود نهایت استفاده را ببرید. شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا توجه کسی را به خود جلب کنید. عنوانی بنویسید که ساده، واضح و خواندنی باشد.

یک عکس خیلی جلو می رود. آیا می دانید که یک تصویر 1000 کلمه ارزش دارد؟ درسته. یک صفحه متراکم پر از متن می تواند ترسناک باشد - از یک عکس عالی برای کمک به بیان داستان خود استفاده کنید و خواننده را به داخل دعوت کنید.

کدام انبارها و وزن کاغذ موجود است؟

بسته به اندازه و چین بروشورهای تا شده خود، ممکن است بتوانید از میان کاغذها و وزن های زیر انتخاب کنید:

  1. براق: استاندارد (5pt)، درجه یک (9pt)
  2. مات: استاندارد (5pt)، پریمیوم (9.5pt)
  3. بدون پوشش: استاندارد (5.5pt)، درجه یک (13pt)
  4. بازیافت شده: استاندارد (6pt)، ممتاز (13pt)

چاپ بروشور بخشی از هر کمپین بازاریابی موفقی است. بروشورهایی را در همایش‌ها بدهید، جزئیات مربوط به مجموعه جدیدتان را برجسته کنید، یا آنها را با هر خرید مشتری جدید اضافه کنید. آنها یک ابزار تبلیغاتی موثر، همه کاره و مقرون به صرفه هستند.شما به یک تاشو نیاز دارید که مکمل برند و طراحی بروشور شما باشد. از بین 9 قالب تاشو بروشور موجود ما را انتخاب کنید