پلاژ و کلوپ بانوان در جزیره کیش : این پلاژ مخصوص برای بانوان با زیربنای کلی چهارده هزار مترمربع در ساحل جزیره کیش ساخته شده. این کلوب کنار اسکله ای به شکل نیم دایره در داخل و ساحل قرار داشته و مطمئنا با امکانات و خدماتی که در اختیار بانوان قرار میدهد، از جمله جاذبه های گردشگری محبوب در این جزیره است. ساختمان این کلوب به خاطر محدوده ای از پلاژ که برای بانوان می باشد، دارای سایه بانی شیب دار بوده که به صورت نیم دایره ای با ارتفاع هجده متر روی پلاژ قرار دارد. این سایه بان از جنس فلزی سبک بوده و فقط در ساعات مشخصی از شبانه روز قابل استفاده بوده و تنها بانوان میتوانند از آن استفاده کنند. پلاژ و کلوپ بانوان یکی از بهترین تفریحات این جزیره برای بانوان توریست و گردشگر تور کیش است.

پلاژ و کلوپ بانوان در جزیره کیش

امکانات رفاهی پلاژ و کلوپ بانوان در جزیره کیش

امکانات و خدمات بسیار خوبی برای بانوان عزیز  در این پلاژ ارائه شده تا سفری خوب و خاطره انگیز از سفر تور لحظه آخری کیش داشته باشند. این مجموعه بیست هزار مترمربع مساحت داشته دارای امکانات بسیار خوب و فوق العاده ای مثل سالن های مد، سالن آرایشگاهی، استخر، سالن های ورزشی، رختکن، دوش، پارکینگ، زمین والیبال ساحلی، سالن بدنسازی و ... برای توریست ها و گردشگران کیش می باشد.

امکانات رفاهی پلاژ و کلوپ بانوان در جزیره کیش

ساعات بازدید و هزینه ورودی به پلاژ و کلوپ بانوان در جزیره کیش

توریست ها و گردشگران تور ارزان کیش میتوانند هر روز هفته از ساعت  ده یا یازده صبح تا قبل از غروب آفتاب حدود ساعت شش بعد از ظهر از پلاژ و کلوپ بانوان استفاده کنند. البته این ساعات در فصول مختلف قابل تغییر است. هزینه استفاده از پلاژ و کلوپ بانوان در جزیره کیش و شنا در آب ها آن برای هر نفر پانزده هزار تومان بوده و برای دریافت خدمات دیگر بیشتر خواهد شد.