هتل گرند حیات دبی : هتل 5 ستاره گرند حیات دبی در بیشتر از 14.985 هکتار باغ قرار گرفته است، که در چند صد متری جاده پر رفت و آمد شیخ زاید و لبه نهر تاریخی دبی قرار دارد و تنها چند کیلومتر تا مرکز خرید وافی فاصله دارد. این هتل حدود پانزده سال پیش یعنی در سال 2003 ساخته شده و بعنوان یکی از بهترین هتل های دبی شناخته شده است. این هتل که از هتل های لوکس و پر رفاه دبی است بخاطر موقعیت بی نظیری که دارد، میزبان گردشگران و مهمانان انبوهی از سراسر دنیا شده. هتل گرند حیات دبی میزبان افرادی است که می خواهند یکی از بهترین هتل های لوکس و لاکچری دبی را تجربه کنند.خدماتی که در این هتل لاکچری و فوق العاده به میهمانان و توریست های تور دبی ارائه می شوند شامل ترانسفر فرودگاهی، نگهداری از کودکان، مرکز اداری، امکانات معلولین، پذیرش سریع، رختشویی، خشکشویی، انبار بار و چمدان، صندوق امانات، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات و فروشگاه هدایا و سوغاتی می باشند.

هتل گرند حیات دبی

اتاق های هتل گرند حیات دبی

هتل گرند حیات دبی به طور کلی دارای 674 اتاق و سوئیت بسیار لوکس و زیبا بوده که به سبک کلاسیک عربستان طراحی شده اند. از هر اتاق و سوئیت این هتل از خط افق دبی چشم اندازی جذاب خواهید داشت. خدمات و امکانات ارائه شده به صورت مشابه در هر اتاق از این هتل  تهویه هوا، بالکن، حمام، میز تحریر، سشوار، اتو و وسایل آن، مینی بار، تلفن، تلوزیون ماهواره ای، فضای نشستن، اینترنت بی سیم، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، چای ساز و قهوه ساز و ... می باشند.

اتاق های هتل گرند حیات دبی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گرند حیات دبی

هتل دارای انواع امکانات ورزشی و رفاهی و سلامتی است مثل زمین گلف، استخر روباز، سالن بدنسازی، زمین تنیس، تنیس روی میز و همینطور فضای سبز، باشگاه کودکان، اتاق بازی، سونای خشک و ... . یکی از ویژگی های ناب و عالی هتل گرند حیات دبی وجود 13رستوران تاپ دنیا است که این رستوران ها با طبخ بهترین غذاهای دنیا توانسته اند رضایت میهمانان و گردشگران تور ارزان دبی را جلب کنند. آشپزهای این رستوران ها با ترکیب غذاهای ایتالیایی، فرانسوی، سوئیسی و هندی توانسته اند طعم های بی نظیری را وارد عرصه آشپزی کنند. و تمام این رستوران ها همپای رستوران هایی مثل آواتار،کاتالان و... پیش می روند. رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی ارائه می دهند البته کباب های این هتل بسیار مشهور است که توصیه می کنیم یک بار هم که شده آن را امتحان کنید.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گرند حیات دبی

دسترسی های نزدیک به هتل گرند حیات دبی

از جاذبه های نزدیک به این هتل برج العرب است. ایستگاه مترو نیز کمتر از صد متر تا هتل فاصله دارد. از هتل گرند حیات دبی تا فرودگاه بین المللی دبی ده دقیقه راه است.