هتل گرمیر پالاس استانبول : هتل چهار ستاره گرمیر پالاس سال 2001 افتتاح شده و موقعیت مکان بسیار خوبی دارد. این هتل در منطقه تجاری و پرطرفدار تقسیم قرار داشته و فضای داخلی فوق العاده ای طراحی کرده است. محوطه داخلی هتل به سبک های آرت نئو باروک و عثمانی طراحی شده و محیطی کلاسیک را به وجود آورده است. از اتاق ها و پشت بام هتل به سمت بسفروس و شهر چشم انداز فوق العاده ای نیز دارد. این هتل میتواند علاوه بر توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول، برای افرادی که برای سفر کاری به استانبول سفر کرده اند مناسب باشد. از خدماتی که این هتل چهار ستاره به میهمانان ارائه میدهد میتوان اتاق های کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، خدمات مراسم ازدواج، پارکینگ اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، آسانسور، چای و قهوه در لابی، تلویزیون در لابی، روزنامه رایگان، صندوق امانات، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، نگهداری از کودکان و ... را نام برد.

هتل گرمیر پالاس استانبول

اتاق های هتل گرمیر پالاس استانبول

هتل گرمیر پالاس استانبول به طور کلی دارای 49 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های استاندارد به سمت بسفروس
  • اتاق های استاندارد به سمت گزی پارم
  • اتاق های مخصوص افراد معلول
  • اتاق های مخصوص افراد غیر سیگاری
  • سوئیت ها

برای تمام اتاق ها و سوئیت های هتل خدمات خانه داری به صورت شبانه روزی ارائه می شود. همینطور میهمانان تور لحظه آخری استانبول میتوانند به صورت رایگان از اینترنت بی سیم موجود در اتاق ها استفاده کنند. نظافت همه اتاق ها به صورت روزانه انجام شده و از امکاناتی که به صورت یکسان در تمام اتاق ها ارائه شده اند میتوان به سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار یا یخچال، سیستم تهویه هوا، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل گرمیر پالاس استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گرمیر پالاس استانبول

منوی سه رستوران هتل بسیار متنوع بوده و انواع غذاهای بین المللی، ترکی و ... در سالن و یا روف گاردن هتل همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می شوند. سالن بدنسازی مجهز، تراس روی پشت بام، سونا و جکوزی و ... از امکانات رفاهی و سالم هتل گرمیر پالاس استانبول هستند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گرمیر پالاس استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل گرمیر پالاس استانبول

هتل گرمیر پالاس از خیابان استقلال، یکی از خیابان های معروف و توریستی استانبول که محبوبیت بسیاری بین توریست ها و گردشگران داشته و قطب بزرگ فرهنگی، تفریحی و تجاری منطقه محسوب می شود، فاصله بسیار کوتاهی دارد. مسلما اگر به خیابان استقلال دسترسی راحت دارد، میدان تقسیم نیز همان اطراف است. از دیگر منطقه های تجاری نزدیک به هتل گرمیر میتوان به نیشانتاشی با یک کیلومتر فاصله اشاره کرد. توریست ها و گردشگران تور استانبول لست تورز با اقامت خود در این هتل پنج ستاره جاذبه هایی مثل برج گالاتا را در فاصله دو کیلومتری و کاخ دلماباغچه را در فاصله پنج کیلومتری از خود دارند. از مراکز خرید نزدیک نیز میتوان به مرکز خرید جواهر با سه کیلومتر و بازار بزرگ استانبول با چهار کیلومتر اشاره کرد.