هتل گراندا با امکاناتی چون وای‌فای و باربکیو رایگان، محلی برای نگهداری حیوانات، لذت غذایی رویایی و با کیفیت در رستوران هتل، به همراه پارکینگ رایگان،  سفری خوش و خاطره‌انگیزی را به شهر زیبای ایروان برایتان می‌سازد.

برخی از اتاق‌ها، با مبلمان‌های راحتی به همراه تلویزیون صفحه تخت، فضایی راحت و آرامش‌زا برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. میز پذیرش 24 ساعته و خدمات مربوط به کرایه اتومبیل موجب بوجود آوردن اتمسفری آسوده برای گردشگران و مهمانان شده است. هتل از تئاتر باله 2.3 کیلومتر و با میدان جمهوری 3.2 کیلومتر فاصله دارد و فرودگاه بین‌المللی زوارتنوس (Zvartnots) در 12 کیلومتری هتل واقع شده است.

خدمات و امکانات هتل گراندا ارمنستان:

امکانات فضای آزاد هتل: باربکیو و باغ

غذا و نوشیدنی: بوفه مخصوص کودکان، وعده‌ غذایی مخصوص کودک، منوهای رژیمی ویژه (در صورت سفارش)، رستوران‌های به سبک فرانسوی و با قیمت‌های مشخص و جداگانه برای هر ظرف غذا، امکان سرو صبحانه در اتاق، بار و رستوران.

خدمات مربوط به پذیرش هتل گراندا: امکان نام‌نویسی و تصفیه‌حساب به صورت شخصی، دستگاه ATM در داخل محوطه هتل، میز پذیرش 24 ساعته.

خدمات نظافت: نظافت به صورت خشک، لاندری

خدمات عمومی: تحویل مواد غذایی، شاتل فرودگاه (غیررایگان)،سرویس شاتل (غیررایگان)، تهویه مناسب، سیستم گرمایشی مناسب و مطبوع، اجاره اتومبیل، سرویس اتاق، اتاق خانواده، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، صبحانه با هتل است.

زبان‌هایی که در هتل بدان‌ها تکلم می‌شود: ترکی، روسی، فرانسوی، انگلیسی، ارمنی

امکان نگهداری حیوانات در صورت پرداخت هزینه‌های مربوطه در هتل جایز است.

مشاهده: تور ارمنستان