معرفی و آشنایی با هتل بین المللی پارسیان کوثر , اصفهان

هتل پارسیان یکی از قدیمی ترین هتل های ایران به خصوص شهر اصفهان می باشد تاریخ کلنگ زنی برای احداث هتل بین المللی پارسیان کوثر اصفهان به سال 1347 هجری شمسی باز می گردد. که متراژ اولیه هتل زمینی به وسعت 10700 مترمربع بوده است. موقعیت هتل بسیار عالی است از آنجایی که در حاشیه و کنار رودخانه زاینده رود اصفهان و همچنین نزدیکی و هم جواری با پل تاریخی سی و سه پل قرار گرفته است. شروع کار هتل با 130 باب اتاق و تحت نام و زیر نظر هتل های زنجیره ای شرایتون در سال 1351 هجری شمسی آغاز شد.

بعد از یک سال که از فعالیت هتل می گذشت نام هتل به کوروش تغییر یافت و تا سال 1357 با همین نام به فعالیت خود ادامه داد در همین زمان نیز تحت نظارت گروه هتل های شرایتون این هتل اداره و فعالیت داشت. هتل پارسیان کوثر بعد از انقلاب اسلامی نیز نام خود را به قدس تغییر داد و بعد از یک سال دوباره با نام کوثر شروع به کار کرد که از همان سالها تا کنون با نام کوثر فعالیت داشته است. هتل بین المللی پارسیان کوثر در حال حاضر تحت نظارت و زیرمجموعه شرکت هتل های بین المللی پارسیان متعلق به هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان می باشد.

در سال 1383 هتل دست به تغییراتی برای ارائه خدمات بهتر و توسعه کیفی و خدماتی و بازسازی مقدماتی نمود و سپس فاز بعدی بازسازی را که شامل اضافه کردن 40 باب اتاق دیگر به 130 باب اتاق قبلی ظرفیت اتاق های هتل به 170 اتاق افزایش یافت.

در سال 1393 فاز دوم پروژه بازسازی هتل کلید خود در این مرحله از بازسازی و تغییرات هتل 24 باب اتاق به اتاق های قبلی هتل اضافه شد که در مجموع 194 باب اتاق افزایش یافت. در تکمیل مراحل نهایی این فاز امکاناتی مثل سالن اجتماعات و پذیرایی و مجموعه ورزشی سرپوشیده که استخر و سونا و جکوزی و سالن بدنسازی و پارکینگ طبقاتی نیز دارد به امکانات هتل اضافه شد.

نوع اتاق ها و سوئیت های هتل بین المللی پارسیان کوثر اصفهان

اتاق یک تخته : در این اتاق یک تخت سینگل موجود می باشد که مناسب یک نفر مسافر یا گردشگر است. صبحانه تمامی اتاق ها رایگان می باشد و اینترنت نیز در اتاق برای مسافران قابل اتصال و مود استفاده است.

سوئیت دو نفره : این سوئیت مناسب زوج های جوان یا افرادی که می خواهند در سوئیتی اقامت داشته باشند که علاوه بر راحتی جای کافی نیز داشته باشند بسیار گزینه مناسبی می باشد که نسبت به سوئیت رویال قیمت به صرفه تری هم دارد. اتاق دارای یک تخت دوبل که مناسب دو نفر است می باشد در صورتی که سه نفر باشید طرفیت یک نفر اضافه نیز برای این سوئین مهیا است. صبحانه و اینترنت نیز برای این سوئیت در نظر گرفته شده است.

اتاق دو تخته : اتاق دو تخته شامل یک تخت دوبل می باشد در این اتاق امکان اضافه کردن یک نفر ظرفیت اضافه وجود دارد صبحانه و اینترنت وای فای رایگان نیز فراهم می باشد.

سوئیت رویال دو نفره : بهترین واحد هتل بین المللی پارسیان کوثر اصفهان سوئیت رویال دو نفره می باشد این سوئیت علاوه بر داشتن یک تخت دوبل که برای دو نفر تهیه شده است این امکان را دارد که ظرفیت یک نفر اضافه را نیز در این اتاق فراهم کرد. صبحانه و اینترنت رایگان در این سوئیت مثل واحد های قبلی مهیا است.

امکانات اتاق ها و سوئیت ها

مینی بار رایگان , تلوزیون ال ای دی , چای ساز ( چای ساز در برخی از واحد ها موجود می باشد در صورتی که خیلی برای شما ضروری است حتما قبل از رزرو کردن اتاقتان پرس و جو کنید ), سرویس فرنگی , صبحانه , سیستم تهویه مطبوع , اینترنت , قفل درب کارتی و صندوق امانات از امکاناتی است که این هتل دراختیار مسافران اتاق ها و سوئیت ها قرار می دهد.

در تمامی اتاق ها و سوئیت ها سشوار , آب معدنی رایگان , مبلمان , روم سرویس , یخچال , تلفن داخلی , تلفن آزاد , شارژ وسایل الکترونیکی , شبکه خبری و دیجیتالی ,  سیستم اطفا حریق , سیستم اعلان حریق , سرمایش و گرمایش مرکزی , فن کویل , اسپلیت , چیلر , حمام , دوش , حوله , صابون و شامپو , مسوراک , شانه , خمیر دندان , دمپایی روفرشی و دستشویی و حمام , رخت آویز , کمد لباس , دراور , میز تحریر , پاور سودیچ , آباژور , بالکن و قفل هوشمند موجود می باشد.

هتل پارسیان کوثر برای آسایش مسافران و گردشگران خدمات زیر را برای آنها فراهم کرده است:

 لابی

فضای سبز برای گردش

پاركينگ روباز و پاركينگ طبقاتي مسقف

كافي نت و خدمات منشي گري

لاندري

انبار چمدان

دستگاه خودپرداز بانك

فروشگاه گز و سوغات اصفهان

فروشگاه صنايع دستي

فروشگاه صنايع نقره و فيروزه

فروشگاه تابلو و صنايع چوب

فروشگاه طلا و ساعت

فروشگاه عطر و ادكلن و زيورآلات

فروشگاه پوشاك

آرايشگاه مردانه

تاکسی سرویس شبانه روزی و ...

رستوران ها

هتل دارای 7 رستوران متفاوت و بسیار خوب دارد که بنابر سلیقه خود می توانید یکی را برای سرو غذا انتخاب کنید. یکی از رستوران ها , رستوران پارسه سیمین با ظرفیت 90 نفر میهمان در طبقه هم کف واقع شده است که نوع غذاهای ارائه شده در این رستوران ایرانی و فست فود می باشد و نوع سرو غذا انتخابی است.

رستوران سنتی سرو نیز دیگر رستوران هتل می باشد این رستوران نیز 80 نفر ظرفیت دارد رستوران در باغ هتل واقع شده است نوع غذاها ایرانی و سنتی است.

رستوران زرین نیز ظرفیتی 80 نفره دارد در طبقه هم کف واقع شده است نوع غذاها ایرانی , فرنگی و دریایی است.

رستوران تابستانه باغ 50 نفر ظرفیت دارد در باغ هتل آماده پذیرایی از مهمانان می باشد نوع غذا در این رستوران فرنگی و نوع سرو غذا ها هم به شکل انتخابی و بوفه است.

رستوران لابی لانژ 80 نفر ظرفیت دارد در طبقه همکف واقع شده است و غذاها تماما ایرانی است.

بزرگترین رستوران هتل بین المللی پارسیان کوثر رستوران چشم انداز می باشد این رستوران ظرفیتی 400 نفره دارد که در طبقه هفتم هتل 9 طبقه واقع شده است. نوع غذاها ایرانی است و نوع سرو هم غذا هم به صورت انتخابی و بوفه می باشد.

سالن کنفرانس و سالن اجتماعات

سالن کنفرانس هتل در نیم طبقه اول واقع شده است ظرفیتی 70 نفره دارد و امکانات این سالن شامل ویدئو پروژکتور , خدمات صوتی تصویری و میان وعده می باشد.

سالن اجتماعات نیز 200 نفلر ظرفیت دارد که در طبقه هفتم قرار گرفته است و امکاناتی مثل ویدئو پروژکتور , خدمات صوتی تصویری و میان وعده دارد.

 

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@