هتل مندرین ارکید سنگاپور : هتل پنج ستاره مندرین ارکید موقعیت و دسترسی خوبی به دیگر مکان داشته و از ویژگی خوبی که دارد این است که خود هتل مندرین ارکید سنگاپور شامل چهار طبقه مرکز تجاری میباشد به همین دلیل یکی از هتل های مورد توجه برای توریست ها و گردشگران است. یکی از بهترین طراحی های نمای ساختما برای این هتل استفاده شده و مدرن است. این هتل 2ساختمان و 1056 اقامتگاه به همراه امکانات خوب و فوق العاده دارد

اتاق های هتل مندرین ارکید سنگاپور

اتاق ها و سوئیت های هتل مندرین ارکید سنگاپور با امکانات بسیار و لومس، اقامتی آرام و دلنشین را به توریست ها و گردشگران تور سنگاپور میدهد.تمامی اقامتگاه های این هتل مجهز به سیستم تهویه هوا، خدمات شبانه روزی،تلوزیون های ماهواره ای، اینترنت رایگان و پر سرعت، مینی بار یا یخچال، حمام لوکس و مجهز و ... میباشد. از طراحی های روز دنیا برای دکور این اتاق های استفاده شده و تلاش شده تا فضایی آرام و زیبا را برای میهمانان بوجود آورد.

اتاق های هتل مندرین ارکید سنگاپور

امکانات تفریحی و رستوران های هتل مندرین ارکید سنگاپور

کارکنان این هتل امکانات و سرگرمی های خوب و منحصر بفردی برای سرگرمی میهمانان خود در نظر گرفتند مثل تفریحات شبانه، استخر روباز و یا سرپوشیده، سونا و جکوزی و ماساژ درمانی برای ارامش شما و سالن ورزشی کامل.  رستوران های هتل مندرین ارکید سنگاپور انواع غذاهای بین المللی اعم از انواع و اقسام غذاهای خاورمیانه، غذاهای دریایی و انواع قهوه و شیرینی ها خوشمزه و باکیفیت را سرو میکنند.

امکانات تفریحی و رستوران های هتل مندرین ارکید سنگاپور

آدرس هتل مندرین ارکید سنگاپور

1 Tras Link, Chinatown / Tiong Bahru, Singapore 078867