هتل سنتارا گراند فراتامنک پاتایا : هتل پنج ستاره سنتارا گراند فراتامنک پاتایا، هتلی مجهز و باکیفیت در شهر بوده و طرافداران بسیاری از توریست ها و گردشگران تور تایلند دارد. پذیرش و سرویس دهی ها در هتل سنتارا گراند فراتامنک به صورت شبانه روزی انجام می شود. میهمانان میتوانند در جای هتل از اینترنت بی سیم رایگان استفاده کنند. از خدمات ارائه شده این هتل برای میهمانان و توریست های تور تایلند میتوان سالن کنفرانس و جلسات، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، تراس، ترانسفر فرودگاهی و دروون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی و ... را نام برد.

هتل سنتارا گراند فراتامنک پاتایا

اتاق های هتل سنتارا گراند فراتامنک پاتایا

هتل سنتارا گراند فراتامنک پاتایا به طور کلی دارای 165 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های رو به ساحل
  • اتاق های دولوکس
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت ها

اگر علاقه مند به دریا هستید، بعضی از اتاق های این هتل پنج ستاره به سمت اقیانوس چشم انداز دارند. امکان سرو غذا در تمام اتاق ها وجود دارد. از امکاناتی در تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل فراهم شده میتوان به دستگاه اسپرسو، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل سنتارا گراند فراتامنک پاتایا

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سنتارا گراند فراتامنک پاتایا

سه رستوران در هتل سنتارا گراند فراتامنک پاتایا فعالیت می کنند. رستوران اوشیانا هت برای میهمانان و توریست های تور تایلند انواع و اقسام غذاهای بین المللی، دریایی و تایلندی را سرو می کند. رستوران رافینو نیز با غذاهای بین المللی همراه با جشم انداز زیبایی از دریا ارائه میدهد. و در آخر نوشیدنی های مختلف گرم و سرد و شیرینیجات ها را میتوان در کافه اسپرسو میل کرد. از جمله امکانات رفاهی برای سرگرم کردن میهمانان استخر روباز، سالن بدنسازی، ماساژ و اسپا، سونا و جکوزی و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سنتارا گراند فراتامنک پاتایا

دسترسی های نزدیک به هتل سنتارا گراند فراتامنک پاتایا

این هتل پنج ستاره از ساحل فراتامنک پنج دقیقه بیشتر فاصله ندارد. همینطور فاصله اش با فرودگاه بین المللی سوارنابومی یک ساعت و نیم است.