هتل سابنا استانبول : هتل سه ستاره سابنا در فاصله کوتاهی از مرکز شهر استانبول قرار داشته و جاذبه های تاریخی بسیاری اطراف خود دارد. در این هتل خدمات و امکانات بسیار خوبی ارائه شده تا توریست ها و گردشگران تور استانبول اقامتی راحت و دلنشین را در هتل سابنا تجربه کنند. خدمات ارائه شده به میهمانان شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، صندوق امانات، صرافی و ... می باشند.

هتل سابنا استانبول

اتاق های هتل سابنا استانبول

هتل سابنا استانبول در مجموع 43 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های ماه عسل

همه اتاق ها و سوئیت ها این هتل موکت شده هستند و مجهز به اینترنت بی سیم رایگان هستند. در هر اتاق و سوئیت این هتل امکانات مشابهی مثل سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه و ... ارائه شده اند.

اتاق های هتل سابنا استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سابنا استانبول

در این هتل سه ستاره صبحانه ها هر روز صبح از ساعت هفت صبح تا ده سرو می شود. منوی غذایی ناهار و شام هتل نیز شامل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی و ترکی می شوند. در کافه های نیز نوشیدنی های مختلف گرم و سرد و محلی سرو می شوند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سابنا استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل سابنا استانبول

ایستگاه ترم استانبول تا هتل 92 متر فاصله داشته و توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند با استفاده از آن به بسیاری از جاذبه های تاریخی مثل ایاصوفیه، مسجد آبی، بازار بزرگ و ... دسترسی داشته باشند. ایستگاه تراموار نیز پانصد متر تا هتل فاصله دارد. از هتل سابنا استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاترک پانزده کیلومتر فاصله است.