یکی از انتخاب های مناسب برای اقامت گردشگرانی که به باکو در جمهوری آذربایجان سفر می کنند هتل بولوارد است. این هتل 5 ستاره و بسیار مدرن و شیک با طراحی و دکوراسیون بی نظیر خود و دید عالی از ساحل دریای خزر مکانی بسیار مناسب برای گذراندن اوقات فراغت شما عزیزان در رفاه و آرامش و تجربه ای شگفت انگیز از سفر می باشد.

این هتل 818 اتاق راحت، بزرگ، نورگیر و مدرن را با امکانات که در زیر به آنها اشاره می کنیم در خدمت مهمانان خود قرار می دهد :

 کنترل درجه حرارت فردی
 تلویزیون صفحه تخت 42" کابلی ماهواره ای و طیف گسترده ای از کانال های
 دسترسی به اینترنت بی سیم
 گاوصندوق در اتاق
 دستگاه مینی بار و اسپرسو
 حمام ، سشوار با لوازم بهداشتی
 حوله و دمپایی
 بالش غیر آلرژیک، تختخواب کودک و تخت اضافی (در صورت درخواست)

در رستوران های متنوع و لوکس هتل با سرآشپزهای حرفه ای و مواد غذایی عالی می توانید هرآنچه که دوست دارید میل کنید و از محیط زیبای رستوران و یا تراس های رستوران و در فضای باز با دید دریای خزر از غذایتان در کنار خانواده لذت ببرید. در بارهای هتل نیز می توانید در محیطی آرامش بخش در یک بعدازظهر و یا در پایان یک روز پر از گشت و گذار و تفریح یک آبمیوه تازه و یا یک فنجان چای گیاهی یا حتی یک کوکتل گوارا لذت ببرید.

امکانات دیگری که این هتل در اختیار مهمانان عزیز قرار می دهد شامل : یک استخر سرپوشیده بزرگ، یک سالن تناسب اندام، کلاس های ایروبیک و ورزشهای آبی، سالن زیبایی و ماساژ، خدمات ارائه تور در هتل و خشکشویی می باشد.

فرودگاه بین المللی 23 کیلومتر از هتل فاصله دارد، ایستگاه قطار 1 کیلومتر و ایستگاه مترو در فاصله پیاده روی 8 دقیقه ای از هتل واقع شده است.

مشاهده جدیدترین تورهای باکو و تورهای دیگر :

 
تور استانبول (قطار) تور استانبول (زمینی)
تور استانبول تور آنتالیا
تور گرجستان  تور دبی
 تور ارمنستان تور ارمنستان زمینی
تور مشهد تور کیش
تور تایلند تور پوکت
تور پاتایا تور اروپا
تور مالزی تور کوالالامپور
تور بالی تور هند
تور چین تور گوانجو
تور مسکو تور سن پترزبورگ
تور باکو تور قونیه
تور آلمان تور فرانسه
تور گوا تور دهلی
تور لحظه آخری تور ارزان
توریاب توریاب جستجو تور هتل