هتل بتلم تفلیس : این هتل که به تازگی تاسیس شده، یکی از هتل های ارزان قیمت در این شهر بوده و به همین خاطر همیشه پر از میهمانان توریست و گردشگر تور گرجستان است. امکانات و خدمات ارائه شده توسط هتل بتلم تفلیس بسیار پیشرفته و مدرن بوده و شامل خدمات ترنسفر فرودگاه و درون شهری (با هزینه جدا)، صرافی، خشکشویی و لباسشویی، خدمات نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل، پارکینگ، سالن آرایشی، سالن کنفرانس و همایش و اینترنت بی سیم رایگان در مکان های عمومی هتل میباشد. هتل بتلم به صورت شبانه روزی پذیرش میکند.

هتل بتلم تفلیس

اتاق های هتل بتلم تفلیس

اتاق های این هتل چهار ستاره، انواع امکانات و خدماتی که تویست ها و گردشگران تور گرجستان در طول اقامت خود در کشوری دیگر را نیاز دارند را ارائه میدهد. این امکانات میتواند شامل سرویس دهی شبانه روزی، سرو صبحانه در اتاق، حمام اختصاصی، مینی بار، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، اینترنت وایرلس رایگان، تلوزیون ماهواره ای، میزمطالعه، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... میباشد. همینطور کفپوش تمام اتاق های هتل بتلم تفلیس، فرش است.

اتاق های هتل بتلم تفلیس

رستوران های و امکانات رفاهی هتل بتلم تفلیس

ماساژهای حرفه ای هتل بتلم میتواند خستگی گشت و گذار و تفریح در شهر تفلیس را کاملا از بدنتان بیرون کند. همینطور رستوران های این هتل برای ذائقه متفاوت میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان، انواع و اقسام غذاهای محلی و بین المللی سرو میشود.

رستوران های و امکانات رفاهی هتل بتلم تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل بتلم تفلیس

هتل بتلم تفلیس در بهترین موقعیت مکانی از این شهر، منطقه دیدوب قرار داشته و دسترسی های بسیار خوبی به جاذبه های گردشگری و تجاری و همینطور وسایل حمل و نقل دارد. میدان معروف آزادی تفلیس در چهار کیلومتری از هتل قرار دارد. فرودگاه بین المللی نیز با هتل بتلم نوزده کیلومتر فاصله دارد. از سالن بزرگ تئاتر، باله و اپرای شهر تفلیس با این هتل چهار ستاره تنها سه کیلومتر راه است.