هتل ایندیگو پرل پوکت : هتل پنج ستاره ایندیگو یکی از بهترین و معروف ترین هتل های پوکت بوده که در ساجل نی یانگ و دریای آندامان قرار داشته و همین موقعیت بسیار عالی و آب و هوای فوق العاده باعث شده تا مورد استقبال بسیاری از توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند قرار گرفته گیرد. در این هتل خدماتی نظیر فروشگاه هدایا و سوغاتی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سالن آرایشی، سالن کنفرانس و جلسات، پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خدمات گردشگری، اینترنت بی سیم رایگان، خدمات خانه داری و ... برای میهمانان ارائه می شوند.

هتل ایندیگو پرل پوکت

اتاق های هتل ایندیگو پرل پوکت

هتل ایندیگو پرل پوکت به طور کلی 259 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های مدرن

ویژگی مثبت تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل، چشم انداز به سمت اقیانوس و تپه های سرسبز است. دکوراسیون و طراحی داخلی اتاق های با استفاده از رنگ های گرم، پنجره های بزرگ، مبلمان و محلی، نور مناسب و تابلوهای نقاشی انجام شده. خدمات خانه به صورت شبانه روزی توسط پرسنل هتل ارائه می شوند. از جمله امکانات مناسب و بسیار خوب این هتل برای میهمانان تور لحظه آخری تایلند شامل اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، نظافت روزانه، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، مینی بار یا یخچال، گاوصندوق و ... می باشند.

اتاق های هتل ایندیگو پرل پوکت

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ایندیگو پرل پوکت

در این هتل میتوان بهترین ورزش ها و تفریحات آبی را پیدا کرد. حدودا سه رستوران روباز، سالن اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، اسنوکر، تراس حمام آفتاب، سالن بیلیارد، آموزش غواصی، یوگا، تای چی، آموزش زبان و کلاس های آشپزی و ... در این هتل قرار دارند. پنج رستوران فوق العاده و بسیار عالی در این هتل پنج ستاره هستند که انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، تایلندی، اروپایی و ... را برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری تایلند سرو می کنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ایندیگو پرل پوکت

دسترسی های نزدیک به هتل ایندیگو پرل پوکت

هتل ایندیگو پرل پنج ستاره پوکت، یک اقامتگاه فوق العاده بوده که اطراف خود سواحل و مراکز تجاری و تفریحی مثل ورزشگاه آبی کانیون و باشگاه گلف را دارد. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند با اقامت خود در این هتل تنها پنج دقیقه با فرودگاه بین المللی فاصله خواهند داشت.