هتل آندامان هیل پوکت تایلند : هتل سه ستاره آندمان هیل در کوه پایه های این شهر بنا شده و یکی از اقامتگاه های خوب و باصفای منطقه است. به خاطر قرار داشتن روی کوه پایه ها، میهمانان تور تایلند به دریای آندامان، و باغ چشم انداز فوق العاده ای را مشاهده خواهند کرد. هتل آندامان هیل پوکت، برای توریست ها و گردشگران تور تایلند خدمات بسیار خوبی نظیر خشکشویی و اتوشویی، باغ، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان، منشی تور به همراه برنامه گردش، روزنامه رایگان در لابی، کرایه اتومبیل، صندوق امانات، سالن کنفرانس و همایشات، صرافی، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، فروشگاه هدایا و سوغات و ... را فراهم کرده است.

هتل آندامان هیل پوکت تایلند

اتاق های هتل آندامان هیل پوکت تایلند

توریست ها و گردشگران تور تایلند از اتاق های هتل آندامان هیل پوکت، به دریا و ساحل بسیار زیبای پاتونگ چشم انداز خواهند داشت. دکوراسیون اتاق ها به صورت کلاسیک بوده و بیشتر لوازم آن از جنس چوب هستند. از جمله امکانات این اتاق ها میتوان به چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، گاوصندوق، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل آندامان هیل پوکت تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آندامان هیل پوکت تایلند

رستوران های این هتل سه ستاره برای میهمانان و توریست های تور تایلند انواع غذاهای تایلندی، بین المللی، محلی و اروپایی را همراه با نوشیدنی های مختلف و متنوع سرو می کنند. کافی شاپ هتل نیز تنها نوشابه ها و آبمیوه های متنوع را در کنار استخر آماده می کند. میهمانان تور تایلند، اوقات فراغت خود را میتوانند با استفاده از امکانات رفاهی هتل مثل سالن اسپا و ماساژ، استخر روباز، زمین تنیس، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، زمین مخصوص بازی برای کودکان و ... بگذرانند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آندامان هیل پوکت تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل آندامان هیل پوکت تایلند

هتل سه ستاره آندامان در فاصله یک کیلومتری از ساحل پاتونگ و همینطور مرکز شهر می باشد. خوشبختانه توریست ها و گردشگران تور تایلند با اقامت در این هتل به راحتی و با کمی پیاده روی به مراکز خرید خوب این منطقه مثل مرکز خرید جانگ سیلون و خیابان بانگلا میرسند. از هتل آندامان هیل پوکت تا فرودگاه بین المللی این شهر تنها 45 دقیقه راه است.