مرکز خرید آتاکوی پلاس استانبول : در قسمت اروپایی استانبول، نزدیک به فرودگاه اتاتورک، منطقه ای به اسم اتاکوی وجود داشته که در طول سال های با پیشرفت و گسترده شدن آن مجتمع های مسکونی بسیار زیادی در آن ساخته شده اند. همین باعث شده تا جمعیت این منطقه در طول سال ها چند برابر شود. مرکز خرید آتاکوی پلاس استانبول نیز در سال 2010 افتتاح شده است. این مرکز خرید به خاطر تراس 1800 مترمربعی اش به سمت دریای زیبای مرمره، بسیاری از توریست ها و گردشگران تور استانبول را به سمت خود جذب کرده است. 

مرکز خرید آتاکوی پلاس استانبول

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید آتاکوی پلاس

تقریبا 140 فروشگاه و مغازه در این مرکز خرید 23 هزار مترمربعی وجود دارند. انواع و اقسام پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم ورزشی، لوازم الکترونیکی، کیف و کفش، لوازم ارایشی و بهداشتی و ... در مرکز خرید آتاکوی پلاس استانبول به فروش می رسند. به طور کلی برندهای بسیار خوب و مناسبی در زمینه پوشاک در این مرکز خرید شعبه دارند. 

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید آتاکوی پلاس

دیگر امکانات مرکز خرید آتاکوی پلاس استانبول

این مرکز خرید دو طبقه از خود را به امکانات تفریحی مثل زمین بازی کودکان، سالن سینما با بروزترین و جدیدترین فیلم های ترکیه، رستوران های و کافه های مختلف، داروخانه، کیوسک هایی برای واکس زدن کفش، پارکینگ با ظرفیت دو هزار خودرو، خدمات خشکشویی، فودکورت، پیست اسکی روی یخ، سالن بولینگ، سالن ورزشگاهی مجهز و ... اختصاص داده است. این پیست اسکی، اولین پیست اسکی عمومی در استانبول بوده به همین خاطر بین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول بسیار مهم و پر اهمیت است. 

دیگر امکانات مرکز خرید آتاکوی پلاس استانبول

دسترسی های نزدیک و ساعات و فعالیت مرکز خرید آتاکوی پلاس استانبول

توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند هر روز هفته بین ساعات ده صبح تا ده شب از این مرکز خرید قسمت اروپایی شهر که در منطقه باکرکوی، خیابان ساحلی رئوف اروبی قرار داشته دیدن کنند. بهترین راه رسیدن به مرکز خرید آتاکوی پلاس استانبول استفاده از مترو خط ام یک ای و پیاده شدن در ایستگاه اتاکوی می باشد. سپس از آنجا با اتوبوس و یا تاکسی میتوان به راحتی به این مرکز خرید دسترسی داشت. همینطور اگر دسترسی راحتی به این مکان ندارید، میتوانید از سرویس های رایگان آن که در مناطق مختلف شهر قرار دارند، استفاده کنید.