بازارمرکزی درمرکزشهرکوالالامپور، خیابان جلن هنگ کاستوری (Jalan Hang Kasturi) قرار گرفته . این خیابان فقط مختص پیاده روی بوده، ورود وسایل نقلیه ی موتوری به آن ممنوع است.  بازارمرکزی در سال 1888 بنا شده و اکنون  میراث فرهنگی و همچنین نماد فرهنگ مالزی محسوب میگردد.بازار مرکزی کوالالامپور با بیش از 350 فروشگاه، غرفه و دکه دارای سه بخش مجزای مالایی، چینی و هندیست که اشاره به تنوع فرهنگی مالزی و سه نژاد اصلی تشکیل دهنده ی جمعیت این کشور دارد.در این بازار مجموعه ی کاملی از انواع صنایع دستی مالزی، کارهای هنری، اجناس عتیقه ، کلسیون های قیمتی ، کبایا kebaya  )لباس سنتی زنان مالزی(، سانگ کت songket )نوعی پارچه ی زربافت ابریشمی گران قیمت(، پارچه های باتیک، مواد خوراکی و سوغاتی های ریز و درشت دیگر در معرض بازدید و فروش قرار گرفته است.

خیابان جلن هنگ کاستوری مالزی

اغذیه فروشیها و کافه های معروف، رستورانهای به نام مانند سیکرت رسپی (Secret Recipe) و پرشس الد چاینا (Precious Old China) به علاوه ی  فود کورت بازار مرکزی ، مجموعه ای از بهترینهای آشپزی هستند که حتمأ باید امتحان کنید.در بازار مرکزی میتوانید از نمایشگاههای ساخت صنایع دستی دیدن کنید وازهنرمندان نقاش بخواهید تا چهره شما را نقاشی کنند.

سیکرت رسپی

بیرون بازار مرکزی کوالالامپور صحنه ی فرهنگی مالزی قرار دارد، جاییکه  فستیوال ها، جشن ها، اعیاد و مراسم فرهنگی مالزی و برنامه های شاد به صورت زنده اجرا میشود تا چشم گردشگران را به روی فرهنگ مشترک مالزی باز کند.پشت ساختمان اصلی بازار کوچه ی هنر قرار گرفته جاییکه مجموعه ی متنوعی ازاستودیوها و گالریهای هنری کارهای ارزشمند خود را از هر نوع  در محیطی گرم و صمیمی به نمایش گذاشته اند.بازار مرکزی کوالالامپور یکی از جاذبه های گردشگری مالزیست که حتمأ باید دید. اینجا هم فال است و هم تماشا! هم آشنایی با فرهنگ است و هم خرید سوغاتی، هم هنر است و هم لذت خوردن غذاهای لذیذ در تور مالزی را تجربه کنید.