اجاره ویلا جنگلی در ماسال

منطقه شمال ایران سرشار از عجایب و مناظر بکری است که چشم هر گردشگری را به خود خیره می‌کند و سبب می‌شود تا افراد برای دیدن این چشم‌اندازهای طبیعی مسیرهای طولانی و دشواری را بپیمایند. بسیاری از این مناطق بکر و طبیعی در ماسال واقع شده است، شهری نه چندان بزرگ در پنجاه کیلومتری رشت که بسیاری از جاذبه‌های طبیعی آن تاکنون ناشناخته باقی مانده‌اند. اگر برنامه سفر به این شهر و اجاره سوئیت و ویلا در ماسال را دارید، در ادامه این متن با ما همراه باشید.

ماسال، داستان تکامل یک سرزمین

استان‌های گیلان و مازندران از سرزمین‌های کهن ایران به شمار می‌روند که آثار تاریخی و مشهور بسیاری از گذشته‌های دور در آن‌ها به یادگار باقی مانده‌ است. ماسال نیز یکی از شهرهای کهن استان گیلان به حساب می‌آید که یکی از سکونت‌گاه‌های تاریخی شمال بوده است.

بنابر حدس و گمان‌ها، ماسال در ابتدا یک روستای کوچک در کنار رودخانه بوده است که اهالی محلی آن‌ را رودکنار می‌نامیدند. این روستا مرکز تبادل تجاری شهرهای بزرگ گیلان بوده است و بازارهای هفتگی آن محلی برای تبادل کالاها و خدمات مختلف به حساب می‌آمدند.

اهمیت تجاری این منطقه سبب شد تا کسب‌وکار ساکنین ماسال به مرور رونق بگیرد و این منطقه از یک روستا کوچک، به یک شهر تبدیل شود. ماسال در همسایگی شهرهای صومعه‌سرا، فومن و خلخال قرار دارد و از دهه هفتاد تاکنون به عنوان یک شهرستان شناخته شده است.

کلبه چوبی لب رودخانه ییلاقات ماسال

جاذبه های منحصر به فرد ماسال

با وجود آن‌که ماسال یک منطقه قدیمی و تاریخی محسوب می‌شود، آثار چندانی از دوران گذشته در این منطقه باقی نمانده است یا آن‌که تاکنون این آثار مورد اکتشاف واقع نشده‌اند. با این حال جاذبه‌های طبیعی ماسال همچنان این شهر را برای مسافران و گردشگران رویایی جلوه می‌دهند، تا حدی که برای لذت بردن از تمامی آن‌ها نیاز به اقامت چند روزه و اجاره ویلا  و کلبه در ماسال خواهید داشت.

ماسال در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده و دومین شهر مرتفع استان گیلان محسوب می‌شود. همین مساله سبب شده تا شاهد صحنه‌هایی جذاب و کم‌نظیر در ماسال باشیم، برای مثال بسیاری از ویلاهای جنگلی و کلبه‌های چوبی این منطقه در ارتفاع ساخته شده‌اند که با اقامت در آن می‌توان از مناظر طبیعی فوق‌العاده این منطقه لذت برد. برخی ویلاها و کلبه‌های ماسال فراتر از ابرها ساخته شده‌اند و با اقامت در آن‌ها می‌توانید نیم‌نگاهی به سقف بلند آسمان داشته باشید.

منطقه ماسال سرشار از چشمه‌ها و رودخانه‌ها است و به همین دلیل در گذر زمان، غارها و دخمه‌های طبیعی بسیاری در این منطقه پدید آمده‌اند. از جمله این غارها می‌توان به  خندیله پشت، چسلی و کلچال اشاره کرد که محلی مناسب برای گردش و کند و کاو علاقمندان به طبیعت و زمین‌شناسی محسوب می‌شوند.

ییلاقات ماسال از زمان‌های دور تاکنون شهرت فوق‌العاده‌ای داشته‌اند و به همین سبب سالانه هزاران مسافر با هدف سفر به ییلاقات ماسال، این منطقه را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند. ییلاق مشهور شاندرمن که نام آن‌ را در بسیاری از سایت‌ها و مجله‌ها دیده‌ایم در این منطقه قرار دارد و محلی مناسب برای اجاره کلبه جنگلی و ویلا در ماسال به شمار می‌آید. افرادی که به گشت‌و‌گذار طولانی‌تر در منطقه علاقه دارند نیز می‌توانند ییلاق اولسبلنگاه را برای سفر انتخاب کنند.

اجاره ویلا ماسال در دل جنگل

اتاقک، سامانه معتبر اجاره سوئیت و ویلا در ماسال

با توجه به اینکه منطقه ماسال از جاذبه‌های مختلف تفریحی و گردشگری بهره می‌برد، مراکز اقامتی متعددی نیز در این شهر برای سکونت موقت مسافران و گردشگران وجود دارد که اشخاص با توجه به علاقمندی خود، می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند. یکی از راه‌های مرسوم اقامت در منطقه شمال کشور، اجاره ویلا و سوئیت در استان‌های گیلان و مازندران است که این امکان در شهر ماسال و مناطق حومه آن نیز وجود دارد.

اگر شما هم اون دسته از گردشگران و مسافرانی هستین که به دنبال جاهای بکر و طبیعت سرسبز هستید قطعا ماسال برای شما تکرار نشدنی خواهد بود. پیشنهاد ما به شما برای اقامت در منطقه ماسال، اجاره ویلا و سوئیت در ماسال از طریق سایت و اپلیکیشن اتاقک است که بهترین راه ممکن برای رزرو اقامتگاه خواهد بود. اتاقک سایتی معتبر برای اجاره ویلا و سوئیت در ماسال و بیش از 300 نقطه دیگر کشور است که تنوع بی‌نظیری از انواع اقامتگاه‌ها را به مشتریان ارائه می‌دهد.

هرکدام از مراکز اقامتی آگهی شده در اتاقک نام مختص به خود را دارند و به این وسیله قابل شناسایی هستند. اطلاعات مهم و قابلیت‌ های کاربردی هر ویلا، سوئیت یا کلبه نیز در آگهی مربوطه ذکر شده است، برای مثال اجاره ویلا دو خوابه در ماسال یا اجاره کلبه جنگلی قرار گرفته در ییلاقات، ویلای مجهز به استخر. علاوه برآن ظرفیت پذیرش مسافر در هر اقامتگاه نیز در آگهی آن مرکز اقامتی درج شده است. از این رو متقاضیان اجاره ویلا و سوئیت می‌توانند با اعمال فیلترهای مختلف، در زمانی کوتاه به مراکز اقامتی مدنظر خود دسترسی پیدا کنند.

قیمت‌های مراکز اقامتی اتاقک به صورت شفاف در هر آگهی اعلام شده‌اند و به همین منظور امکان مقایسه مراکز اقامتی اتاقک با دیگر سایت‌ها و برنامه‌ها وجود دارد. اگر برنامه سفر به ماسال برای تفریح و گردش را دارید یا می‌خواهید تنها چند روز را در ییلاق‌های خوش آب‌و‌هوای این منطقه سپری کنید، زمان را از دست ندهید و هرچه زودتر با اجاره ویلا و سوئیت از طریق اتاقک یک تعطیلات رویایی را برای خود و همراهان خود رقم بزنید.