کیش ساحل مرجان : یکی از دیدنی ترین سواحل جزیره کیش که نباید آن را از دست داد، ساحل مرجان است. این پارک ساحلی در کنار بازار مرجان، یکی از معروف ترین مراکز خرید کیش قرار دارد. این ساحل که در قسمت شرقی جزیره می باشد، مرجان های مختلف، صدفهای رنگارنگ، سنگ های دریایی، حلزون ها و ... داشته و آنقدر آب های شفاف و زلالی دارد که میتوان کف دریا را به راحتی دید. مرجان های این ساحل بعد از مردن به شکل اسفنج هایی با روزنه های ریز سفید رنگ در آمده و به ساحل جلوه ای خاص و زیبا میدهند. همینطور شما میتوانید به خاطر زلالی آب ساعت ها ماهی های تزئینی کوچک و بزرگ را که در آب شنا می کنند ببینید و به آن ها غذا هم بدهید. بهترین زمانی که میتوان از این پارک ساحلی دیدن کرد، از آخر آبان ماه تا اوایل اردیبهشت است.

کیش ساحل مرجان

امکانات رفاهی پارک ساحلی مرجان کیش

محوطه سازی این پارک آنقدر زیبا و دیدنی بوده که خواه ناخواه توریست ها و گردشگران تور کیش را به سمت خود جذب می کند. وجود آلاچیق در حاشیه ساحل و غروب دل انگیز و بسیار زیبای آن علت همیشه شلوغ بودن آن است. علاوه بر آلاچیق امکانات تفریحی خوبی مثل جت سواری، پاراسل، شاتل، بانانا و کرایه دوچرخه دارد. این پارک ساحلی اسکله ای هم نزدیک به خود دارد.

امکانات رفاهی پارک ساحلی مرجان کیش

کشتی یونانی در پارک ساحلی مرجان کیش

کشتی معروف و به گل نشسته یونانی ها، یکی از نمادهای جزیره کیش بوده که بین تمام توریست ها و گردشگران ایرانی و یا خارجی تور کیش معروف و محبوب است. این کشتی سال 1322 در اسکاتلند ساخته شده و بعد از آن در سال 1345، نزدیک به ساحل مرجان، در حالی که به سمت یونان حرکت می کرد در طوفان گیر کرد و به گل نشست. کارگران یونانی بسیار تلاش کردند تا این کشتی 7061 تنی را تکان دهند، اما این کشتی همانطور سرجای خود باقی ماند تا زیباترین صحنه از غروب خورشید را در کنار خود به نمایش بگذارد.

کشتی یونانی در پارک ساحلی مرجان کیش