اگر قصد دارید که با بودجه نه چندان زیاد در کشور‌های خارجی اقامت کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به فرانسه مهاجرت کنید. همانطور که می‌دانید برای دریافت ویزای کشور‌های خارجی، روش‌های متعددی وجود دارد و اخذ اقامت با روش سرمایه‌گذاری یکی از این روش‌ها است. در این مطلب، درباره اقامت فرانسه از طریق سرمایه‌گذاری، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

 

اقامت تمکن مالی فرانسه - با یک میلیارد اقامت فرانسه بگیرید

 

مهاجرت به فرانسه با روش سرمایه‌گذاری

اقامت در فرانسه از طریق خرید ملک، روش قانونی و پیشرفته مهاجرت است. فرانسه از گذشقدیمته تا به امروز یکی از پرطرفدارترین کشور‌ها برای مهاجرت است. هر ساله تعداد مهاجرانی که به این کشور سفر می‌کنند، روز به روز در حال افزایش است. اقامت فرانسه از طریق خرید ملک با توجه به قوانین زیادی که در فرانسه وجود دارد، موضوع بسیار مهمی است. بنابراین، به شما پیشنهاد می‌کنیم که با وکیل مهاجرتی درباره امور مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه‌گذاری مشورت کنید.

اخذ اقامت فرانسه از روش‌های مختلف

اخذ پاسپورت فرانسوی از چند طریق امکان‌پذیر است. این روش‌ها شامل ازدواج، پناهندگی، کار، تحصیل و سرمایه‌گذاری است. خرید ملک، یکی از روش‌های مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری است. به عنوان یک خارجی، شما مجاز به خرید ملک در فرانسه هستید. البته این خرید ملک برای شما منجر به اقامت دائم فرانسه نمی‌شود. بنابراین، برای دریافت اقامت دائم فرانسه باید سایر روش‌های سرمایه‌گذاری را نیز امتحان کنید.

مدارک لازم برای اخذ اقامت فرانسه از طریق سرمایه‌گذاری

به منظور دریافت اقامت فرانسه از راه سرمایه‌گذاری باید مدارکی را تهیه کنید. شما می‌توانید به منظور اطلاع از مدارک لازم برای دریافت سرمایه‌گذاری در فرانسه از کارشناسان امور مهاجرتی کمک بگیرید. با این حال، از مدارک لازم برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری کشور فرانسه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پاسپورت و گذرنامه معتبر
  • مدرک عدم سوء پیشینه
  • تمکن مالی
  • پرداخت هزینه‌های مربوط به ویزا
  • اسناد مربوط به ثبت شرکت یا خرید ملک

روش‌های دریافت اقامت فرانسه از طریق سرمایه‌گذاری

متقاضیان دریافت ویزای کشور‌های خارجی می‌توانند با روش‌های مختلف، ویزای این کشور را به دست آورند. شما می‌توانید با توجه به میزان بودجه و شرایط خود، هر کدام از این روش‌ها را انتخاب کنید. معمولاً اخذ ویزا از طریق سرمایه‌گذاری برای افراد دارای تمکن مالی بهترین گزینه است. پس اگر بودجه کافی دارید، می‌توانید مهاجرت به فرانسه از راه سرمایه‌گذاری را انتخاب کنید. در این بخش، اطلاعاتی درباره هر یک از روش‌های سرمایه‌گذاری در فرانسه به شما ارائه می‌دهیم.

1. سرمایه‌گذاری در فرانسه از طریق استارتاپ

اگر جزو افراد نوآور هستید، به شما سرمایه‌گذاری در فرانسه از راه راه‌اندازی استارتاپ را پیشنهاد می‌کنیم. بعد از اینکه ویزای فرانسه را از این طریق دریافت کردید، می‌توانید با خانواده خود به این کشور مهاجرت کنید. لازم به ذکر است که ویزای کشور فرانسه از طریق این روش سرمایه‌گذاری هر ۴ سال یکبار قابلیت تمدید دارد. پس اگر‌ایده راه‌اندازی پروژه در فرانسه را دارید، می‌توانید برای اقامت در این کشور از طریق راه‌اندازی استارتاپ اقدام کنید. البته به منظور راه اندازی استارتاپ در فرانسه باید بودجه قابل توجهی را نیز کنار بگذارید. شما می‌توانید با یک میلیارد تومان یا معادل تقریباً ۳۰ هزار یورو، استارتاپ موردنظرتان را در فرانسه تأسیس کنید.

2. سرمایه‌گذاری در فرانسه از طریق کارآفرینی

آیا می‌دانید که از طریق کارآفرینی و سرمایه‌گذاری با این روش، می‌توانید به فرانسه مهاجرت کنید؟ به منظور مهاجرت به فرانسه از این طریق به طرح تجاری نیاز دارید. طرح تجاری شما باید مطابق با انتظارات و نیاز‌های دولت فرانسه باشد. در صورت مورد پذیرش قرار گرفتن طرح تجاری‌تان، می‌توانید ویزای خود را به صورت یک ساله تمدید کنید. شما باید به سفارت فرانسه اثبات کنید که دارای تمکن مالی برای کارآفرینی هستید. پس از ۵ سال می‌توانید اقامت دائم فرانسه را نیز این این طریق اخذ کنید. در این زمینه، کارشناسان امور مهاجرتی می‌توانند به شما کمک کنند

3. سرمایه‌گذاری در فرانسه از طریق ثبت شرکت

یکی دیگر از روش‌های اقامت فرانسه از طریق سرمایه‌گذاری، از راه ثبت شرکت است. متقاضیانی که در کشور خود دارای شرکت تجاری بوده‌اند، در فرانسه نیز می‌توانند کمپانی‌شان را ثبت کنند. شما با ثبت شرکت می‌توانید در بازه زمانی کوتاه اقامت فرانسه را اخذ کنید. داشتن تمکن مالی و سابقه اداره شرکت در کشور خودتان برای ثبت شرکت در فرانسه لازم است. این کشور از موقعیت اقتصادی بسیار مناسبی برخوردار است و به همین خاطر ثبت شرکت در فرانسه مزایای زیادی را به همراه دارد. معمولاً با سرمایه معادل یک میلیارد تومان می‌توانید شرکت موردنظرتان را در فرانسه ثبت کنید. پس از دریافت ویزای فرانسه از طریق ثبت شرکت، می‌توانید ویزای خود را هر سه سال یکبار تمدید کنید.

4. سرمایه‌گذاری در فرانسه از طریق خرید ملک

فرانسه، جزو از کشور‌های توریستی است و به دلیل جاذبه‌های گردشگری متعدد، طرفداران خاص خود را دارد. متقاضیان می‌توانند با خرید ملک در فرانسه، اقامت این کشور را دریافت کنند. قطعاً زندگی و خرید ملک در این کشور پیشرفته و صنعتی مزایای زیادی را برای متقاضیان به همراه دارد. و بهره‌مندی از مزایای ویزای شینگن را می‌توان جزو مزیت‌های خرید ملک در فرانسه در نظر گرفت. شما می‌توانید هر سال، ویزای فرانسه را تمدید کنید. همچنین، امکان بهره‌مندی از حقوق شهروندی فرانسه نیز برای شما در صورت خرید ملک در این کشور فراهم می‌شود. با خرید ملک در فرانسه می‌توانید از امکانات مختلف این کشور مانند تحصیل در دانشگاه‌های برتر، بیمه درمانی رایگان، دستیابی به بهترین موقعیت‌های شغلی و... بهره‌مند شوید. شما می‌توانید با حداقل سی هزار یورو یا معادل سه میلیون تومان ملک موردنظرتان را در فرانسه خریداری کنید. شما می‌توانید با خرید و فروش ملک در فرانسه، سود نسبتاً بالایی را نیز از این طریق به دست‌آورید.

فرانسه

شرایط مالی سرمایه‌گذاری در فرانسه

به منظور سرمایه‌گذاری در فرانسه، بودجه‌ای معادل یک میلیارد تومان به بالا نیاز دارید. معمولاً برای راه‌اندازی استارتاپ در فرانسه، بودجه‌ای معادل یک میلیارد تومان کافی است. اما برای سایر روش‌های سرمایه‌گذاری مانند خرید ملک، باید بودجه‌ای به اندازه ۳ میلیارد تومان کنار بگذارید. پس اگر بودجه‌ای به اندازه یک میلیارد تومان دارید، همین حالا می‌توانید مهاجرت به فرانسه از راه سرمایه‌گذاری را امتحان کنید.

بهترین روش مهاجرت به فرانسه از راه سرمایه‌گذاری

یکی از بهترین روش‌ها برای دریافت اقامت فرانسه، ثبت شرکت یا راه‌اندازی استارتاپ است. البته، برای ثبت شرکت در این کشور باید در کشور خودتان دارای سابقه مدیریتی باشید. همچنین، هزینه زیادی را لازم نیست که برای اخذ ویزا سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت یا تأسیس استارتاپ صرف کنید.

سخن آخر

شما می‌توانید علاوه بر مهاجرت از طریق تحصیل، با سرمایه‌گذاری در فرانسه، اقامت این کشور را به دست‌آورید. از روش‌های سرمایه‌گذاری در کشور فرانسه می‌توان به خرید ملک، ثبت شرکت، راه‌اندازی استارتاپ و... اشاره کرد. اقامت فرانسه از طریق سرمایه‌گذاری شاید پروسه‌ای پیچیده و زمانبر باشد. به همین منظور، بهتر است که برای تسهیل پروسه مهاجرت به فرانسه از راه سرمایه‌گذاری از راهنمایی کارشناسان امور مهاجرتی استفاده کنید. مجموعه النورا در این زمینه به شما راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهد.

شرکت مهاجرتی النورا در خیابان مطهری تهران، بالاتر از چهار راه قائم مقام فراهانی، پلاک ۱۳۵ واقع شده است. شما می‌توانید برای دریافت خدمات مربوط به اقامت فرانسه به صورت حضوری به این آدرس مراجعه کنید یا با کارشناسان النورا از طریق شماره ۰۲۱۲۵۹۱۷۴۵۴ تماس تلفنی برقرار کنید.