با وجود برند های متفاوت و متنوع موجود در بازار ممکن است در شرایطی افراد برای خرید هرگونه لوازم خانگی، دچار سردرگمی شده و خرید برایشان سخت بشود. با وجود تنوع بالا در محصولات نکات مهمی در خرید وجود دارد که لازم است قبل از خرید انواع لوازم خانگی هر خریداری از آن ها مطلع شده تا خریدی مطمئن و رضایت بخش داشته باشد؛ به همین علت در ادامه ی مطلب به معیار های مهمی که لازم است قبل از خرید به آن ها توجه داشته باشید می پردازیم.

4 معیار اصلی برای خرید انواع لوازم خانگی

  1. مشخص کردن میزان بودجه برای خرید: قبل از خرید هر نوع لوازم خانگی بدون در نظر گرفتن برند و مدل های موجود در بازار در ابتدا میزان بودجه ی خود را مشخص کنید. با مشخص کردن میزان بودجه، گزینه های پیشنهادی فیلتر و در نهایت کمتر می شود و انتخاب و خرید نیز راحت تر می گردد. با وجود وضعیت اقتصادی کنونی که تمامیه بازار ها به خصوص بازار لوازم خانگی را درگیر خود کرده است، امکان خرید را کمی دشوار و سخت نموده است. مجموعه ی انتخاب سنتر با داشتن چند دهه فعالیت و نمایندگی رسمی برند های دوو، اسنوا، بست و تکنوگاز امروزه برای افزایش قدرت خرید همراهان خود جشنواره انتخاب من لوازم خانگی را راه اندازی کرده است، این جشنواره شامل تخفیف های بهاری بر روی پر طرفردار ترین محصولات، از جمله انواع جاروبرقی، انواع تلویزیون ها، انواع ماشین های لباسشویی، انواع اجاق گاز های توکار و صفحه ای، انواع پنکه ها و همچنین انواع آبمیوه گیری ها می باشد. از سایر ویژگی های جشواره انتخاب من لوازم خانگی در مجموعه ی آنلاین انتخاب سنتر می توان به هدیه اولین خرید اشاره نمود که با خرید هر کدام از کالا های موجود در جشنواره، می توانید علاوه بر دریافت تخفیف از هدیه اولین خرید انتخاب سنتر نیز برخوردار شده و قیمت ها را به صورت چشمگیری با استفاده از این طرح کاهش دهید.
  2. استفاده ی روزانه از محصول: بعد از مشخص کردن بودجه به طبع میزان دفعات استفاده از محصول مورد نظر در طول روز مهم می باشد. نیاز ها و کارایی که از یک محصول در نظر دارید را یادداشت کرده تا به هنگام انتخاب، با تطبیق دادن نیاز های خود با کارایی های موجود در محصول، انتخاب راحت تری داشته باشید. با مراجعه به سایت انتخاب سنتر می توانید ویژگی دقیق هر محصول را خوانده و در نهایت اگر مشکلی در خرید داشتید با پشتیبانان آنلاین این مجموعه که علاوه بر دارا بودن تخصص، کاملا رایگان می باشند ارتباط گرفته و محصول خود را به راحتی خریداری کنید.

یک تیر و چند نشان، با طرح پیش فروش لوازم خانگی انتخاب سنتر

  1. برند معتبر و معروف در بین خریداران و مصرف گنندگان: برخلاف نظر عموم مردم و دیدگاه منفی آن ها نسبت به برند های داخلی و تولیدات ایرانی، امروزه تولیدات انواع لوازم خانه و آشپزخانه در برند های ایرانی پیشرفت چشمگیری داشته و از کیفیت به نسبت خوبی نیز برخوردار می باشند. مجموعه ی خرید آنلاین لوازم خانگی انتخاب سنتر علاوه بر داشتن سایت برای سفارش آنلاین این امکان را برای شما فراهم داشته تا با مراجعه به 5 شعبه ی فروشگاه حقیقی در تهران، به صورت حضوری محصول موردنظر خود را خریداری کرده و در نهایت به دلیل ضمانت اصل بودن کالا با خیالی آسوده آن را به خانه برده و مورد استفاده قرار دهید.
  2. میزان مصرف انرژی محصول: یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های موجود در هر خانه ای انواع لوازم برقی می باشند که انرژی بسیاری را به خود اختصاص می دهند و اگر از انرژی بالایی برخوردار باشند، هزینه های بالایی نیز با خود به همراه خواهند داشت، به همین علت پیشنهاد می گردد برای خرید هر نوع وسیله ی برقی خانه و آشپزخانه پس از گذر از 3 مورد گفته شده به میزان مصرف انرژی دستگاه مدنظر خود توجه داشته باشید و سعی کنید از دستگاه هایی بهره ببرید که دارای بچسب انرژی در بازه ی A+ تا نهایت B برخوردار باشند.
  3. ابعاد دستگاه موردنظر برای خریداری: این مورد در دستگاه هایی مانند یخچال فریزر ها، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی ها بسیار حائز اهمیت می باشد؛ بدین جهت که اگر دستگاه شما در مکانی قرار گیرد که فشار بسیاری را تحمل کند و اصلا فضای مناسبی نداشته باشد ممکن است به موتور دستگاه آسیب زده و در نهایت از عمر مفید آن بکاهد و در نهایت امکان استفاده ی درست از دستگاه را از شما سلب کند. به همین علت قبل از خرید، حتما مکان مورد نظر دستگاه خود را مشخص کرده و به تناسب آن انتخاب درستی داشته باشید.

چند معیار مهم برای خرید هرگونه لوازم خانگی

یک تیر و چند نشان، با طرح پیش فروش لوازم خانگی انتخاب سنتر

این طرح برای تمام اقشار جامعه به خصوص افرادی که در حال تکمیل جهیزیه هستند، مناسب و دارای مزیت ها بسیاری می باشد. طرح پیش فروش لوازم خانگی که برای اولین برای در ایران توسط مجموعه ی آنلاین انتخاب سنتر در حال اجرا می باشد به صورتی است که می توانید هر گونه لوازم خانگی که حتی در بازار موجود نمی باشد را با قیمتی کمتر از قیمت موجود در بازار خریداری کرده، 20 – 60 روز کاری در انبار های ما نگهداری کرده و در نهایت بدون هزینه ی ارسال و کاملا رایگان درب محل موردنظر دریافت کنید. علاوه بر امکان مشاهده محصولات به صورت آنلاین افرادی که علاقه مند به خرید حضوری نیز می باشند می توانند با مراجعه به فروشگاه های انتخاب سنتر، محصولات شامل این طرح را بررسی و پس از هماهنگی و راهنمایی های لازم از طرف فروشندگان مجرب ما، خریداری کنند.

سخن پایانی

بسیاری از لوازم خانه و آشپزخانه ضروری و وجود آن ها لازم می باشد، اما علاوه بر قیمت، کیفیت و برند های معتبر، محل خریداری می باشد که لازم است اطمینان کامل از جهت اصالت، سالم بودن و مناسب ترین بودن را به شما بدهد. به همین دلیل مجموعه ی انتخاب سنتر از ویژگی هایی مانند پرداخت درب محل برخوردار شده تا خریداران با اطمینان، انواع لوازم خانگی را خریداری کنند. از سایر مزیت های این مجموعه ی خرید آنلاین لوازم خانگی می توان به ارسال سریع و فوق سریع محصولات، مشاوره های تخصصی و رایگان، هدیه اولین خرید و همچنین طرح خرید قسطی انواع لوازم خانگی اشاره نمود. مجموعه انتخاب سنتر دارای نمایندگی رسمی از اتحادیه لوازم خانگی بوده و آماده ی ارائه ی بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد.