امروزه چسب‌ها نقش بسیار مهمی در زندگی روزمره ما دارند. چسب‌های یک دو سه به دلیل قدرت چسبندگی بالایی که دارند از دسته چسب‌های فوری یا به عبارتی چسب‌های همه‌کاره نامیده می‌شوند. اکثر چسب‌های یک دو سه به دلیل داشتن ماده‌ی سیانواکریلات از چسبندگی و مقاومت بالایی نیز برخوردار هستند. حتی جالب است بدانید که کشور ایران بیشترین میزان مصرف چسب 123 را در خاورمیانه دارد و در رتبه‌ی اول قرارگرفته است. برخی از این چسب‌های 123 که اهمیت بالایی دارند و از آن‌ها برای انواع اتصال‌ها انجام می‌شود. عبارت‌اند از :

چسب 123 ترک فیکس

چسب 123 آکفیکس

چسب 123 استار باند

چسب 123 ترک فیکس بهترین عملکرد را در فرآیند چسباندن سطوح دارد. شما می‌توانید از این محصول در کاربردهای روزانه، اتصالات حرفه‌ای در سنگ‌های ساختمانی، کاشی و سرامیک، اتصالات مبلمان، پروژه‌های ساخت‌وساز عظیم تا تعمیر رو انجام دهید.

تجربه‌ی خریدی آسان و مقرون‌به‌صرفه با "تیک سازه"

جهت خرید  چسب 123 استار باند با نازل‌ترین قیمت در کمترین زمان ممکن از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مشاوران و کارشناسان تیک سازه در ارتباط باشید.

راه‌های ارتباطی تیک سازه:

شماره تماس: 09202752600

وب‌سایت: tiksaze.com

ایمیل: tiksaze@gmail.com


مشخصات فنی چسب 123 TURK FIX :

:

نام محصول

چسب 123 ترک فیکس

برند

ترک فیکس

کشور سازنده

ترکیه

نوع

چسب 123

تعداد کارتن

25 عدد

وزن چسب

100 گرم

حجم اسپری

400 میلی‌لیتر

نوع کاربری

برای استفاده از چوب، فلز، پلاستیک، برق، لوله‌کشی،

 

چسب یک دو سه AKFIX :

چسب 123 آکفیکس یکی از چسب‌های کاربردی در صنایع مختلف است که از این چسب برای انواع اتصالات استفاده می‌شود. از مزیت‌های منحصربه‌فرد این چسب می‌توان به خشک شدن سریع آن اشاره کرد کمتر از 20 ثانیه اتصال محکمی را ایجاد می‌کند و پس از خشک شدن موجب شوره و یا سفیدک نمی‌شود. و به دلیل غلظت مناسب و ویسکوزیته بالا چسب چکه نمی‌کند. و درنتیجه قابل‌استفاده برای سطوح افقی سربالا و عمودی است.

 

 


چسب یک دو سه استار باند STAR BOND :

چسب 123 استار باند یکی از چسب‌های دوجزئی ساخت کشور ایران است. در ساخت این چسب ماده‌ی سیانواکریلات به‌کاررفته است به همین دلیل قدرت چسبندگی بالایی نسبت به چسب‌های دیگر دارد.

ماده‌ی تشکیل‌شده این چسب از سیانواکریلات است به همین دلیل چسبندگی و قدرت بالایی نیز دارد. این چسب از مزیت‌های منحصربه‌فردی برخوردار است. یکی از این مزیت‌ها خشک شدن سریع این چسب است که پس از خشک شدن قابل رنگ‌آمیزی می‌باشد.


نحوه‌ی استفاده از چسب 123 استار باند :

قبل از شروع کار با چسب یک دو سه استار باند ابتدا می‌بایست از داشتن تجهیزات ایمنی همچون ماسک، دستکش، عینک و... نیز برخوردار باشید تا از خطرات و آسیب‌های احتمالی جلوگیری نمایید.

1. ابتدا می‌بایست سطوح موردنظرتان را از هرگونه گردوغبار و آلودگی تمیز نمایید. تمیز بودن سطوح موجب چسبندگی بهتر می‌شود.

2. حال می‌بایست اسپری اکتیواتور را بر روی یکی از سطوح اسپری نمایید و سطح دیگر را با چسب یک‌دوسه استار باند آغشته نمایید.

3. سپس پس از 3 ثانیه دو سطح را به یکدیگر فشار دهید و یک‌بار دیگر به محل اتصال اسپری بزنید.

4. پس از گذشت چند ثانیه شما یک اتصال محکم دارید.


ویژگی چسب 123 آکفیکس :

چسب یک دو سه آکفیکس یک چسب قطره‌ای و فوری است که از آن به دلیل ویژگی‌ها و مزایای فوق‌العاده‌ای که دارد استفاده‌های زیادی می‌شود. برخی از این ویژگی‌ها عبارت‌اند از :

1. قابل‌استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی

2. خشک شدن سریع چسب در کمترین زمان ممکن

3. دارای غلظت بالا

4. چسبندگی فوق‌العاده

5. بهره‌وری بالا

6. قیمت مناسب

7. ایجاد اتصالی بادوام

8. قابلیت ایجاد اتصال در سطوح مختلف به‌ویژه در سطوح سخت

9. عدم ایجاد شوره و سفیدک


کاربرد چسب 123 ترک فیکس :                                          

چسب یک دوسه ترک فیکس چسبی فوق‌العاده و کاربردی در تمامی مصارف خانگی، عمومی، تخصصی و... استفاده کرد زیرا این چسب قدرت چسبندگی بالایی دارد به همین دلیل در کمترین زمان ممکن سطوح را به یکدیگر متصل می‌کند.

برخی از کاربردهای این چسب عبارت‌اند از :

_ برای اتصالات فلزی و آلومینیومی

_ جهت اتصال انواع سرامیک، کاشی، سنگ و...

_ استفاده برای انواع نما

_ چسباندن لوله‌های آب

_ اتصال‌ سیم‌های برقی به دلیل روکش پلاستیکی

 


خرید چسب 123 ترک فیکس TURK FIX :

همان‌طور که می‌دانید امروزه خریدهای آنلاین بسیار زیاد شده است به همین دلیل خرید از فروشگاه‌های معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی بسیار حائز اهمیت است. زیرا برخی از افراد سودجو محصولات بی‌کیفیت را به‌عنوان محصولات باکیفیت به بازار عرضه می‌کنند.

تیک سازه دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و تمامی محصولاتش را بااراده ضمانت اصالت کالا در اختیار شما قرار می‌دهد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مشاورین و کارشناسان تیک سازه در ارتباط باشید.

تیک سازه در خدمت شماست.

جهت خرید چسب 123 آکفیکس بدون واسطه و با نازل‌ترین قیمت از طریق راه‌های ارتباطی زیر با تیک سازه در ارتباط باشید.

راه‌های ارتباطی تیک سازه:

شماره تماس: 092027526000

وب‌سایت: tiksaze.com

ایمیل: tiksaze@gmail.com


نمایندگی فروش چسب یک دو سه ترک فیکس :

در حال حاضر تیک سازه در شهرهای مختلف ایران ازجمله: تهران ، کرج ، مشهد ، اصفهان ، کیش ، قشم ، بندرعباس ، تبریز ، ارومیه ، مازندران ، گیلان ، رشت ، ساری ، آمل ، آستارا ، شیراز ، چهار‌محال‌وبختیاری ، عسلویه ، شمال ، کرمانشاه ، یزد ، قم ، همدان ، زاهدان ، بوشهر ، زنجان ، بروجن ، قزوین ، خرم‌آباد ، بیرجند ، سمنان ، کرمان ، اردبیل ، بجنورد ، گرگان ، خارک ، اهواز ، چابهار ، سنندج ، اراک ، ایلام ، یاسوج و... نمایندگی فروش چسب 123 ترک فیکس را ندارد؛ همچنین به‌عنوان واردکننده‌ی تخصصی محصولات برندهای مطرح جهانی، مراکز فروش فعال در سراسر کشور دارد.

جهت ثبت سفارش چسب یک دو سه ترک فیکس در سریع‌ترین زمان و با نازل‌ترین قیمت با مشاوران و کارشناسان تیک سازه در ارتباط باشید و خریدی آسان و مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید.

راه‌های ارتباطی تیک سازه:

شماره تماس: 09202752600

وب‌سایت: tiksaze.com

ایمیل: tiksaze@gmail.com


قیمت چسب 123 ترک فیکس TURK FIX:

امروزه به دلیل نوسانات نرخ ارز و دلار قیمت تمامی محصولات متغیر است و قیمت ثابتی ندارد. جهت دریافت قیمت به‌روز می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مشاورین و کارشناسان باسابقه تیک سازه در ارتباط باشید.

راه‌های ارتباطی تیک سازه:

شماره تماس: 09202752600

وب‌سایت: tiksaze.com

ایمیل: tiksaze@gmail.com