اگر جزو افرادی هستید که در سال‌های گذشته به کشورهای خارجی سفر داشته‌اید، بدون شک با مشکلات متعددی برای پرداخت ارزی مواجه شده‌اید؛ تا چند سال پیش افرادی که قصد سفر به کشورهای خارجی داشتند برای پرداخت هزینه‌های سفر خود به علت عدم دسترسی به کارت‌های اعتباری بین‌المللی با مشکلات زیادی روبرو می‌شدند و به دنبال راهی مطمئن و کارآمد و در عین حال سریع برای انجام این کار بودند. یکی از بهترین روش‌هایی که امروزه می‌توان برای پرداخت هزینه‌های سفر از آن استفاده کرد، خرید ویزا کارت است. با خرید این کارت‌ از مجموعه تهرانیکس می‌توان به روشی امن و کارآمد و سریع دریافت و پرداخت ارزی را انجام داده و به راحتی هزینه‌های خود را در طول سفر مدیریت کرد.

 

ویزا کارت فیزیکی چیست؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که با ویزا کارت پلاتینیوم و سایر انواع این کارت، شما صاحب یک کارت اعتباری بین‌المللی می‌شوید که به یک حساب بانکی در خارج از کشور متصل شده است. برای این کار باید در یکی از کشورهای همسایه مانند ترکیه نسبت به افتتاح حساب اقدام کنید. این حساب به نام اشخاص افتتاح شده و کارت فیزیکی نیز به دلیل اتصال به این حساب به نام شخص متقاضی صادر می‌شود. Visa Card فیزیکی مانند کارت‌های بانکی بوده و بر روی آن اطلاعاتی مانند شماره کارت 16 رقمی، CVV2 و تاریخ انقضاء درج شده است.

 

مزایای خرید ویزا کارت فیزیکی چیست؟

افرادی که قصد سفر به کشورهای خارجی دارند با خرید ویزا کارت فیزیکی از مزایای متنوعی بهره‌مند می‌شوند. از مهم‌ترین مزایا و قابلیت‌های این کارت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برداشت وجه از دستگاه‌های ATM: یکی از معضلات افراد در سفرهای خارجی همراه داشتن ارز به صورت نقدی است؛ جدا از هزینه‌هایی که بابت کارمزد برای خرید ارز باید پرداخت کرد،‌ محافظت از این پول در برابر سرقت یکی از معضلات بزرگ به حساب می‌آید. امروزه با خرید ویزا کارت پلاتینیوم و سایر انواع این کارت دیگر نیاز به همراه داشتن پول نقد در سفر وجود ندارد زیرا با استفاده از این کارت می‌توان به راحتی از دستگاه‌های ATM مقدار پول نقد مورد نیاز را برداشت کرد.
  • خرید آنلاین: یکی از مزیت‌های ویزا کارت فیزیکی امکان خرید از سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی خارجی است. با استفاده از این کار می‌توان به راحتی و بدون محدودیت و نگرانی پرداخت آنلاین انجام داد؛ زیرا تمام درگاه‌های پرداخت اینترنتی از Visa Card پشتیبانی می‌کنند.
  • شارژ نامحدود موجودی کارت: با خرید ویزا کارت فیزیکی و با توجه به اتصال آن به حساب بانکی، برای دفعات مختلف و به صورت نامحدود می‌توان به حساب پول واریز کرد.
  • تاریخ انقضای طولانی مدت: Visa Card فیزیکی شبیه به کارت‌های بانکی دارای تاریخ انقضاء است که معمولا 5 سال اعتبار دارد. پس از پایان اعتبار مشکلی برای حساب بانکی به وجود نخواهد آمد و این امکان وجود دارد که مجدد درخواست صدور کارت داده و از آن برای مدیریت حساب استفاده کرد.
  • اتصال و وریفای کردن اکانت پی پال: یکی از کیف پول‌های بین‌المللی معتبر پی پال نام دارد که برای وریفای کردن آن به کارت اعتباری بین‌المللی نیاز است. با خرید ویزا کارت از نوع فیزیکی این امکان وجود دارد که اکانت پی پال را وریفای کرده و حتی کارت را به آن متصل و تراکنش‌های خود را مدیریت کرد.

 

کاربردهای ویزا کارت فیزیکی چیست؟

در مجموعه تهرانیکس این امکان فراهم شده که با خرید انواع کارت اعتباری، محدودیت‌هایی که به دلیل تحریم‌های بین‌المللی برای دریافت و پرداخت ارزی وجود دارد، بی‌اثر کرد. این موضوع برای افرادی که به واسطه موقعیت شغلی و شرایط خود به کشورهای خارجی سفر می‌کنند بسیار کاربردی بوده و می‌توانند از این کارت‌ها برای مدیریت امور مالی خود در طول سفر استفاده کنند. از مهم‌ترین کاربردهای Visa Card فیزیکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برداشت وجه نقد به صورت ارزی از دستگاه‌های ATM
  • خرید و پرداخت حضوری از فروشگاه‌ها با استفاده از دستگاه POS
  • دریافت وجه از دیگران
  • انتقال وجه به حساب دیگران
  • امکان خرید و رزرو بلیط هواپیما
  • امکان رزرو تور و هتل
  • خرید بلیط برنامه‌ها و رویدادهای ورزشی و فرهنگی
  • عضویت در سایت‌های سرگرمی و خرید اشتراک
  • خرید بازی و نرم‌افزار به صورت اورجیینال
  • شرکت در آزمون‌های بین‌المللی و پرداخت هزینه‌های مربوط به آن

 

انواع ویزا کارت فیزیکی کدام است؟

اگر قصد خرید ویزا کارت فیزیکی دارید باید به این موضوع اشاره کرد که این کارت‌ها در 4 نوع مختلف در دسترس هستند. این کارت‌ها از قابلیت‌های و محدودیت‌های متفاوتی برخوردار بوده که آشنایی با آن‌ها قبل از اقدام به خرید به منظور انتخاب کارت مناسب، ضرورت دارد.

  • ویزا کارت کلاسیک: با خرید این نوع Visa Card می‌توان از دستگاه‌های ATM در کشورهای سراسر دنیا به دفعات نامحدود برداشت و واریز وجه انجام داد. از دیگر امکانات و قابلیت‌های این نوع کارت می‌توان به خرید از پایانه‌های فروشگاهی، خرید آنلاین، اتصال و وریفای کردن اکانت پی‌‌پال و دسترسی به اینترنت بانک شخصی به منظور مدیریت حساب اشاره کرد.
  • ویزا کارت گلد: افرادی که ویزاکارت گلد را خریداری کنند از همه قابلیت‌های مدل کلاسیک بر روی این کار بهره‌مند می‌شوند؛ یکی دیگر از ویژگی‌ها و قابلیت‌های جذاب کارت گلد که آن را متمایز می‌کند، امکان استفاده به صورت آفلاین است. این قابلیت شرایطی را فراهم می‌کند که در زمان عدم اتصال به شبکه ویزا نیز امکان استفاده از کارت برای انجام تراکنش وجود داشته باشد. سقف برداشت وجه روزانه به میزان 5000 دلار از دیگر ویژگی‌ها و محدودیت‌های این کارت به حساب می‌آید.
  • ویزاکارت پلاتینیوم: با ویزا کارت پلاتینیوم می‌توایند کامل‌ترین نوع کارت فیزیکی Visa را در اختیار داشته باشید. این کارت تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های کارت‌های کلاسیک و گلد را دارد و ویژگی‌ که باعث تمایز آن شده است، امکان استفاده از خدمات لانژهای فرودگاهی با تخفیف ویژه است. هزینه صدور این کارت در مقایسه با سایر مدل‌ها بیشتر است اما با خرید آن می‌توان استفاده از یک کارت اعتباری بدون محدودیت را تجربه کرد.
  • ویزا کارت اتحادیه اروپا: مهم‌ترین ویژگی این کارت اعتباری صادر شدن آن به صورت اختصاصی با ارز یورو است. افرادی مانند فریلنسرها که درآمد ارزی دارند برای دریافت درآمد خود می‌توانند این کارت را خریداری کنند. 10000 یورو سقف مجازی است که برای برداشت از این کارت تعیین شده است.

 

چگونه ویزا کارت فیزیکی خریداری کنیم؟

تحریم‌های بانکی بین‌المللی که چندین دهه است علیه ایران اعمال شده، امکان استفاده از خدمات پرداخت ارزی و کارت‌های اعتباری بین‌المللی را برای ایرانیان غیر ممکن کرده بود؛ اما در سال‌های اخیر امکان خرید ویزا کارت فیزیکی در ایران فراهم شده تا ایرانیان بتوانند با استفاده از این کارت کلیه خدمات دریافت و پرداخت ارزی مورد نیاز را مدیریت کنند. این کارت‌ها به یک حساب بانکی بین‌المللی متصل شده و افراد با خرید آن می‌توانند صاحب یک کارت اعتباری بین‌المللی شخصی شوند.

کلیه خدمات مربوط به افتتاح حساب بین‌المللی و اتصال Visa Card فیزیکی به آن توسط مجموعه تهرانیکس برای متقاضیان انجام می‌شود. افرادی که قصد خرید این کارت‌ها را دارند می‌توانند به سایت تهرانیکس مراجعه کرده و پس از دریافت راهنمایی‌های لازم از مشاوران این مجموعه، کارت مورد نظر خود را انتخاب کنند. خرید و پرداخت هزینه صدور کارت در مجموعه تهرانیکس به صورت آنلاین و ریالی انجام شده و پس از آن در کمترین زمان کارت صادر و تحویل خریدار می‌شود.