پارک ویالند استانبول : تاکنون هرچی جاذبه گردشگری از استانبول دیده و مراکز خرید آن را زیر و رو کرده اید، کافیست. از حالا به بعد تنها باید به تفریح و سرگرمی رو آورد تا سفری هیجان انگیز و لذت بخش داشته باشید. اما معنی تفریح در استانبول چیست ؟ غواصی، شنا، جت اسکی سواری، بیلیارد و بولینگ و ... ؟ نظرتان با کمی آدرنالین بیشتر چطور است؟ به عنوان مثال سوار شدن بر ترن هوایی های هولناک و بلند بزرگ ترین پارک تفریحی این شهر! پارک آبی ویالند استانبول، از بزرگ ترین مجموعه های تفریحی این شهر است. این پارک تفریحی اولین بار به دست نخست وزیر ترکیه، رجب طیب اردوغان، در سال 2013 به صورت رسمی در قسمت اروپایی استانبول، محله ای به نام گلدن هورن، افتتاح شد. توریست ها و گردشگران تور استانبول، این شهربازی ویژه و خاص را دیزنی لند ترکیه می دانند. حتی یک بار در سال 2015 برنده جایگاه پنجم، بین پارک های موضوعی اروپا شده است. تمام سنین میتوانند در گوشه و کنار این پارک تفریحات مورد نظرشان را پیدا کرده و سرگرم شوند.

پارک ویالند استانبول

تفریحات در پارک ویالند استانبول

این پارک تفریحی با یک میلیون متر مربع مساحت، بیشترین و مهیج ترین بازی ها را دارد. به جز تفریحات، دارای مرکز خرید، پارک آبی، پارک موضوعی و هتل ویالند پالاس می باشد. در هر سن و سالی که باشید، قطعا در این پارک تفریح و سرگرمی مورد نظر خود را پیدا می کنید، از ترن هوایی در آب گرفته تا رولر کاسترهای خانوادگی، چرخش های 360 درجه ای، برج عدالت، اتاق جادو، سافاری تونل، ماشین های کوبنده، جت اسکی، چرخ و فلک، قطار، پرندگان دیوانه، سرسره وایکینگ، ترن هوایی، سینما، کینگ کنگ، تونل وحشت، بولینگ، رفتینگ در رودخانه وحشی و ... که البته بیشتر از این حرف هاست، و ما تنها چند نمونه از تفریحات معروف و محبوب آن بین توریست ها و گردشگران تور استانبول را معرفی کردیم.

تفریحات در پارک ویالند استانبول

رستوران ها و خدمات رفاهی پارک ویالند استانبول

بیشتر از ده رستوران و کافی شاپ در این پارک تفریحی بزرگ استانبول هستند که انواع و اقسام غذاهای بین المللی، ترکی و ... را برای توریست ها و بازدید کنندگان تور استانبول آماده می کنند. علاوه بر رستوران ها، فروشگاه های هدایا و سوغاتی نیز داشته و شما میتوانید سوغاتی های کوچک و جذابی را برای خود داشته باشید.

رستوران ها و خدمات رفاهی پارک ویالند استانبول

هزینه بلیت برای ورود به پارک ویالند استانبول

شما میتوانید برای وارد شدن به این پارک تفریحی و استفاده از تفریحات مهیج و جذاب اش، یکی از چهار نوع بلیت، بلیت حضوری، بلیت اینترنتی، کارت ویالند و اعضای ویالند را انتخاب کنید. در ادامه با لست تورز همراه باشید تا درباره امتیازات و ویژگی هر یک از این بلیت ها توضیح دهیم :

  • خرید بلیت به صورت حضوری راهی رایح بین توریست ها و گردشگران تور استانبول بوده که هزینه های آن به این صورت می باشد، برای بزرگسالان بین چهارده تا 59 سال 99 لیر، برای افراد شصت سال به بالا 89 لیر، برای کودکان سه تا چهارده سال 89 لیر، برای کودکا تا سه سال رایگان و برای خانواده های سه تا شش نفری نیز 89 لیر.
  • خرید بلیت به صورت آنلاین ممکن است به شما چند درصدی را تخفیف دارد.
  • و اما اگر در استانبول زندگی می کنید و یا چندین بار در سال با تور استانبول به این شهر سفر می کنید، این کارت به دردتان می خورد. شما میتوانید با داشتن این کارت در هزینه های ورودی خود به پارک صرفه جویی کرده و به مدت یکسال به صورت نامحدود از بازی ها استفاده کنید. هزینه این بلیت برای بزرگسالان و کودکان 159 لیر می باشد.  

هزینه بلیت برای ورود به پارک ویالند استانبول

ساعات بازدید و دسترسی های نزدیک به پارک ویالند استانبول

این پارک کلی روزهای هفته به جز روزهای شنبه و یکشنبه، از ساعت یازده صبح تا هفت بعد از ظهر فعال بوده و در روزهای شنبه و یکشنبه از ده صبح تا هشت شب. پارک ویالند استانبول را در فاصله سیزده کیلومتری از میدان تکسیم میتوانید پیدا کنید.