پارک آنگ تونگ ساموئی تایلند یک پارک ملی دریایی میباشد که تشکیل شده از مجمع الجزایری در حدود 40 جزیره کوچک با ترکیب صخره های سنگ آهک خالص، تالاب پنهان،سواحل سفید با شن و ماسه و پوشش گیاهی متراکم غارها و شکاف های متعدد درجنوب غربی پارک و صخره های مرجانی باریک که تصویریک کارت پستال زیبا را برای صفحه دستکتاب ویندوز شما فراهم میکند رفت آمد بین جزیره Koh Phangan و Koh Samui با قایقهای تندرو و هزینه تقریبی 300 بت مهیاست همچنین قایقهای پارویی نیز موجود است ولی باید 3 ساعت پارو بزنید ولی با قایقهای تندرو کمتر از 40 دقیقه به مقصد مورد نظر خواهید رسید.پارک ملی آنگ تونگ ساموئی تایلند در سال 1980 تاسسیس شد. فیلم زیبای ساحل به کارگردانی Danny Boyle در سال 1996 در اینجا فیلمبرداری شده و در مطلب گذشته که به آن اشاره شد فیلم چیمیز باند نیز در یکی دیگر از جزایر این پارک به اسم کو فی فی فیلمبرداری شده است. هزینه ورود به این پارک حدود 300 بت میباشد.

غواصی منحصر به فرد و گشت گذار تور پارک Angthong  دریایی 

یکی دیگر از تفریحات تور ساموئی غواصی با ماهی های استوایی است ومیتوانید  یک بهشت زیر آب را از نزدیک لمس کنید.

قایقرانی در پارک دریایی Angthong

تجربه ماجراجویی با قایقرانی درطبیعت فوق العاده پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی از طریق پاروزدن و نمایش خیره کننده غارها و کوههایاطراف  جزیره امکان پذیر میباشد.

شیرجه رفتن در آبهای پارک ملی آنگ تونگ ساموئی تایلند 

Koh Yippon Lek یکی از سایتهای دایو و پرش در آب با عمق 20 متر دید در آب که به جزیره کوچک ژاپنی معروف است.

Koh Wao یکی از سایتهای دایو و پرش در آب با عمق 5تا 20 متر دید در آب که با جلبکهای قرمز پوشیده شده است.

Hin Yippon این سایت شیرجه در شمال پارک قرار دارد و با عمق شیرجه 5 تا 18 متر مناسب برای افراد تازه کا است

پیاده روی در پارک آنگ تونگ ساموئی تایلند و خانه های ییلاقی 

یک مسیر منتهی به انتهای جزیره با لبه های سنگ با بیش از 500 متر فاصله از سطح دریا با منظره دیدنی و جذاب است که 60 دقیقه طول می کشد و همچنین برای استفاده از خانه های ییلاقی در طول مسیر و لذت بیشتر از سکونت در جزیره باید 600 بت بابت یک روز پرداخت کنید جالب است بدانید این جزیره دارای پوشش اینترنت 3G میباشد و حتی مناطق بکر از طریق ژنراتور دارای برق میباشد محققان 16 گونه از پستانداران، بیش از 50 گونه از پرندگان، 14 گونه خزنده، و 5 گونه از دوزیستان را در این پارک  کشف کرده اند. یکی از نکات جالب نگاه کردن به گرگ و میش لانگور، از فاصله چند متری آنهاست.اگر علاقمند به تور تایلند میباشید از تور ساموئی تایلند آژانسهای تایلند کار لست تورز تور مسافرتی خود را به راحتی انتخاب نمائید