پارک بالیوود دبی : پارک بالیوود دبی، سالانه میلیون ها بازدید کننده از سراسر جهان دارد. این پارک موضوعی در سال 2016 به عنوان بخشی از پارک های دبی افتتاح شده و 158000 مترمربع مساحت دارد. پارک بالیوود شانزده مسیر و سرگرمی داشته و پنج محوطه موضوعی فیلم دارد. تابحال این چنین پارکی در دنیا ندیده اید! این پارک برای بزرگترین ستارگان سینما و مجموعه های فیلم بزرگ بمبئی ساخته شد. تم پارک بالیوود دبی از نه فیلم برتر تاریح سینمای هند مثل راک آن، دان، شعله، زندگی دوباره تکرار نمی شود، کریش، را وان، باج، نترس و مغول اعظم الهام گرفته شده است. ورودی های مجلل و باشکوه این پارک ورود تورییست ها و گردشگران تور دبی را با ملودی های پاپ هندی خوش آمد میگویند.

پارک بالیوود دبی

امکانات رفاهی و برنامه های پارک بالیوود دبی

در این پارک شش وسیله سواری قرار داده شده تا شما را به دنیای اکشن شش فیلم برتر بمبئی نزدیکتر کند. البته این وسیله ها برای خوش گذرانی نیست، بیشتر آن ها برای رفتن به پشت صحنه، به همراه ابر انسان های هندی مثل کریش و راوان و یا گرفتن انسان های بد و تبهکار بالیوود مثل جبارسینگ در ایستگاه رامقات شعله است. در بخش دَبَنگ نیز باید روی صندلی های خود نشسته و منظر اجرای برنامه های علی با اتومبیل های اختصاصی، حقه های طناب بازی و .... شوید. سالن راک آن نیز سالن موسیقی زنده بوده که نیازی به خرید بلیط نداشته و توریست های تور ارزان دبی میتوانند رایگان از آن استفاده کنند و همراه با موسیقی هندی همراه شوند و رقص و آواز سر دهند. این پارک پنج قسمت داشته که از بهترین آن ها میتوان به پارک تئاتر راج محل اشارکرد. این قسمت عرصه داخلی از هنر کشور بوده که تا 850 نفر ظرفیت دارد. راج محلی میزبان اولین برادوی سبکی خواهند بود. این نمایش 120 دقیقه بوده و شامل کمدی، عاشقانه، اکشن و درام است.

امکانات رفاهی و برنامه های پارک بالیوود دبی

رستوران های پارک بالیوود دبی

در قسمت مغول اعظم رستوران ناهارخوری بسیار خوبی قرار داشته که البته گران تر نیز می باشد. در قسمت چوک بمبئی نیز اتوبوسی به نام آب جوهو پارک شده که انواع آبمیوه های آب نارگیل، آب نیشکر تازه و ... را سرو می کند. در غرفه های دیگر هم انواع دهابای تند، جعبه چارت میوه و غذاهای خیابانی سرو می شوند. رستوران پیشنهادی ما در این پارک برای شما، ایستگاه ویکتوریای تفریحی که سه واگن قطار بزرگ بیرون رستوران دارد می باشد. روی سقف این واگن ها موسیقی و رقص تمام نشدنی است.

رستوران های پارک بالیوود دبی

هزینه ورودی و ساعات فعالیت پارک بالیوود دبی

توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی میتوانند هر روز از ساعت هشت صبح تا دو بعد از ظهر و از دو بعد از ظهر تا دو شب در این پارک باشند. هزینه ورودی برای هر بزرگسال 285 درهم و برای کودک از سه تا یازده سال، 250 درهم می باشد. هزینه بلیط تئاتر راج محل جداگانه فروخته می شود. پارک بالیوود دبی در جاده شیخ زاید قرار دارد.