هدیه تبلیغاتی

آیا تا بحال هدیه تبلیغاتی دریافت کرده اید؟ نام برندی که این هدیه را به شما داده است به خاطر دارید؟ اکثر مردم علاوه بر اینکه نام برند را به خاطر دارند، همچنان از آن هدیه تبلیغاتی استفاده می کنند. یک لیوان و یا ماگ شیک را در نظر بگیرید که مشتری شما حداقل یک سال از آن استفاده می کند و نام برند شما را در ذهن دارد.

یا اینکه فرض کنید یک جاکلیدی تبلیغاتی به مشتری خود هدیه داده اید که شماره تماس شما به عنوان کلیدساز بر روی ان نقش بسته است. مشتری برای همیشه شماره تماس شما را خواهد داشت و در صورت نیاز ابتدا به شماره شما رجوع می کند. پس نمی توان تاثیر هدیه تبلیغاتی را نادیده گرفت.

در این مقاله می خواهیم شما را با هدایای تبلیغاتی تاثیرگذار بر روی مشتریان اشنا کنیم. شما عزیزان برای مشاهده انواع هدایای تبلیغاتی و سفارش بهترین هدیه می توانید به وب سایت فاخر گیفت مراجعه کنید و بهترین انتخاب را برای کسب و کار خود داشته باشید

هدیه تبلیغاتی چیست؟

هدیه تبلیغاتی به محصولات و وسایلی گفته می شود که لوگو شرکت خاصی بر روی آن نقش بسته است و شرکت ها برای هدف تبلیغات و بازاریابی آن ها را به مشتریان خود هدیه می دهند. انواع مختلفی از هدایای تبلیغاتی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به لوازم نوشتاری و سررسیدها اشاره داشت. سررسید تبلیغاتی یکی از قدیمی ترین و تاثیرگذارترین هدیه تبلیغاتی محسوب می شود که از دیرباز توسط شرکت های مختلف استفاده می شود.

پیش از این که تحریم و تورم سر به فلک بکشد مردم از هدایای تبلیغاتی نفیسی مانند ست مدیریت تبلیغاتی استفاده می کردند. اما این روزها استفاده از این هدیه هزینه های بالایی را به همراه دارد به همین دلیل هدایایی مانند فلش تبلیغاتی و لیواو ماگ های تبلیغاتی روی کار آمده است.

هدیه

شرکت ها با هدیه دادن این اقلام همراه با لوگو خود می توانند شعار تبلیغاتی خود را نیز در ذهن مشتری جای دهند. بدین ترتیب می توان گفت استفاده از هدیه تبلیغاتی یکی از بهترین راه ها برای بازاریابی و برندسازی می باشد. اما چه نوع هدیه ای برای کسب و کار شما مناسب است؟ برای دریافت مشاوره انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی همین حالا تماس بگیرید.

چرا باید از هدیه تبلیغاتی استفاده کنیم؟

در اینکه هدیه تبلیغاتی از دیرباز استفاده می شود و همچنان نیز پرطرفدار است شکی نیست چرا که عموما مردم از هدیه گرفتن خوشحال می شوند و فرد هدیه دهنده را فراموش نمی کنند. از طرف دیگر هزینه ای که برای هدیه تبلیغاتی در نظر می گیرد به مرور زمان به چرخه کسب و کار شما باز می گردد و معامله دو سر سود محسوب می شود. از طرفی با این هدایا به کارمندان خود می توانید حس رضایتمندی را در مشتریان خود افزایش دهید.

دیده شدن لوگو و تثبیت آن در ذهن مشتریان

 دیده شدن مداوم لوگو قرار گرفته روی هدایای تبلیغاتی به ثبت آن در ذهن مشتریان کمک می‌کند. از آنجایی که هدایای تبلیغاتی معمولاً کاربردی هستند، ممکن است مشتریان یا کارمندان در طول روز بارها لوگوی شرکت شما را مشاهده کنند. همانطور که می دانید تثبیت لوگو در ذهن مخاطب یکی از اهداف اصلی همه برنامه‌های بازاریابی به حساب می‌آید.

ایجاد انگیزه در کارکنان

 تهیه هدیه تبلیغاتی برای کارکنان در افزایش انگیزه و رضایت کاری آن‌ها مؤثر است. کارکنان و کارمندانی که هدیه تبلیغاتی دریافت کرده‌اند شوق بیشتری نسبت به کار خود پیدا می‌کنند. از طرفی، توجه شرکت به کارمندان، افزایش وفاداری آن‌ها را به همراه دارد.

برند

افزایش آگاهی از برند

هدیه‌های تبلیغاتی نتنها روی مشتریان شما بلکه روی اطرافیان آن‌ها نیز تأثیر می‌گذارند و باعث افزایش آگاهی از برند می‌شود. بسیاری از افراد دوست دارند که داستان دریافت هدیه تبلیغاتی خود را با سایرین به اشتراک بگذارند. از طرفی یک هدیه تبلیغاتی مانند تقویم، برای حداقل یک سال جلوی چشم همه اعضای خانواده یا مهمانان قرار خواهد داشت و این به معنای افزایش آگاهی افراد مختلف از برند شما خواهد بود.  

افزایش فروش و نرخ تبدیل

 مشتریانی که هدایای تبلیغاتی دریافت کرده‌اند، علاقه بیشتری به خرید از شما خواهند داشت. یک هدیه ساده و کوچک تأثیر شگفت آوری در ذهن مشتریان شما دارد و باعث می‌شود مجدداً برای خرید از شما اقدام یا اطرافیان خود را به خرید تشویق کنند.

تبلیغات کم هزینه و مؤثر

 استفاده از هدیه‌های تبلیغاتی، روشی به صرفه و کم هزینه نسبت به سایر روش‌های بازاریابی است. شما تقریباً با هر بودجه‌ای می‌توانید هدیه‌های تبلیغاتی کوچکی را تهیه کنید. معمولاً این هدایا کاربردی هستند و دوام بالایی نیز دارند. برای مثال یک خودکار ممکن است برای سال‌ها همراه مشتری شما باشد. بنابراین هدایای تبلیغاتی علاوه بر اینکه کم هزینه هستند، تأثیر بلند مدتی روی مشتریان شما خواهند داشت.

خرید هدیه تبلیغاتی از فاخر گیفت

در این مقاله به ارزش و اهمیت هدیه تبلیغاتی برای بازاریان و شرکت ها پرداختیم. انتخاب نوع هدیه تبلیغاتی یکی از سخت ترین مراحل است چرا که می بایست هدیه ای باشد که تاثیر خود را بر روی مشتری بگذارد. اگر قصد سفارش هدیه تبلیغاتی را دارید و نمی دانید کدام گزینه برای کسب و کار شما مناسب تر است می توانید همین حالا به وب سایت فاخر گیفت مراجعه کنید و مشاوره لازم را دریافت کنید.