هتل گلد ایسلند سنتیدو آلانیا : هتل پنج ستاره گلد ایسلند سنتیدو، یکی از هتل های زیبا و البته بسیار بزرگ در منطقه آلانیا است که سال 2011 افتتاح شده و نزدیک به دریای مدیترانه قرار دارد. این هتل بزرگ که مجموعه تفریحی بسیار خوبی هم داشته، برای توریست ها و گردشگران تور آلانیا که قصد اقامت در این هتل را دارند امکاناتی نظیر پارکینگ، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن آرایشی، خدمات برای معلولین، سالن کنفرانس و مراسمات، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان، خدمات خشکشویی، نگهداری از کودکان، صرافی، کتابخانه و ... را ارائه میدهد.

هتل گلد ایسلند سنتیدو آلانیا

اتاق های هتل گلد ایسلند سنتیدو آلانیا

بیشتر اتاق های هتل گلد ایسلند سنتیدو آلانیا نمایی دید به سمت دریا داشته و مجهز به کارت کلید الکترونیکی هستند. برای هر اتاق شبانه روزی سرویس داده شده و نظافت ها به صورت روزانه انجام میشود. اتاق ها به بیضی شکل بوده و امکاناتی مثل تراس اختصاصی، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، مبلمان، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواهر ای، تلفن، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی و ... داخل آن ها موجود میباشد.

اتاق های هتل گلد ایسلند سنتیدو آلانیا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گلد ایسلند سنتیدو آلانیا

هتل گلد ایسلند سنتیدو آلانیا را میتوان هتلی بزرگ، به همراه مجموعه تفریحی کامل دانست. این هتل هرگونه تفریح ورزشی و سرگرمی مثل سونا و جکوزی، استخر روباز و سرپوشیده، زمین های تنیس، بستکتبال، والیبال ساحلی، پارک ساحلی، سالن ورزشی، مرکز اسپا و آبگرم، سالن بازی کودکان، ماساژ، حمام ترکی، بولینگ، انواع ورزش های آبی، استخر مخصوص کودکان، کرایه دوچرخه، مینی گلف و .... را برای میهمانان خود ارائه میدهد. همینطور رستوران های هتل گلد ایسلند سنتیدو آلانیا، انواع غذاهای محلی ترکی و بین المللی را برای میهمانان خود سرو میکند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گلد ایسلند سنتیدو آلانیا

دسترسی های نزدیک به هتل گلد ایسلند سنتیدو آلانیا

این هتل پنج ستاره در آلانیا، یکی از بهترین های در منطقه بوده که تا مرکز شهر بیست کیلومتر، تا فرودگاه قاضی پاشا 67 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی 105 کیلومتر فاصله دارد.ر