هتل گرند سنترال دبی : هتل چهار ستاره گرند سنترال، در منطقه توریستی و معروف دبی قرار داشته و به صورت شبانه روزی به میهمانان و توریست های تور دبی خدمات ارائه میدهد. از خدماتی که در هتل گرند سنترال دبی ارائه شده میتوان خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، پذیرش به صورت 24 ساعته، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، صندوق امانات، صرافی، منشی تور، حمل و نگهداری از چمدان ها، اسانسور، کلوپ و ... را نام برد. با اقامت در این هتل به بسیاری از مراکز تجاری و تفریحی شهر دسترسی خواهید داشت.

هتل گرند سنترال دبی

اتاق های هتل گرند سنترال دبی

هتل گرند سنترال دبی در مجموع 170 اتاق و سوئیت دارد. هرکدام از این 170 اتاق و سوئیت به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • سوئیت های اختصاصی

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل امکانات و خدمات بسیار خوبی دارند. فضای اتاق ها دلباز و تمیز بوده و میهمانان میتوانند در آن ها احساس راحتی داشته باشند. از جمله امکاناتی که در اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره ارائه شده اند شامل چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، مینی بار، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، امکان سرو شام در اتاق ها، نظافت روزانه، منوی بالش و ... می باشند.

اتاق های هتل گرند سنترال دبی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گرند سنترال دبی

امکانات رفاهی که در این هتل چهار ستاره ارائه شده تا میهمانان و توریست های تور لحظه آخری دبی با استفاده از آن ها خود را در هتل سرگرم کنند شامل تراس حمام آفتاب، سونا و جکوزی، استخر روباز، ماساژ و اسپا، سالن بدنسازی، حمام ترکی، حمام بخار و ... می باشند. در رستوران ها و کافه های هتل گرند سنترال دبی انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، عربی و سنتی همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد سرو می شوند. صبحانه ها نیز به صورت روزانه و بوفه ای ارائه می شوند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گرند سنترال دبی

دسترسی های نزدیک به هتل گرند سنترال دبی

هتل گرند سنترال چهار ستاره در دبی به جاذبه های بسیاری مثل موزه دبی، پارک آبی وایلدوادی، برج العرب، پارک جمیرا و ... بسیار نزدیک است. همینطور بسیاری از مراکز خرید معروف از جمله مرکز خرید امارات مال، مرکز خرید  سیتی سنتر، مرکز خرید برجمان و مرکز تجارت جهانی فاصله بسیار کمی تا هتل دارند. از هتل گرند سنترال دبی تا فرودگاه بین المللی، پنج کیلومتر فاصله است.