هتل کرون پلازای هاربیه استانبول : هتل پنج ستاره کرون پلازا هاربیه در منطقه تقسیم قرار داشته و یکی از هتل های زنجیره ای کرون پلازاست. خدمات این هتل به صورت شبانه روزی ارائه شده و با امکانات بروز و باکیفیتی که میدهد اقامت بسیار خوبی را برای میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول رقم می زند. از خدمات هتل کرون پلازای هاربیه استانبول میتوان به پذیرش شبانه روزی، صرافی، خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، آسانسور، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، روزنامه رایگان در لابی، کرایه اتومبیل، اینترنت بی سیم رایگان، خدمات خانه داری، نگهداری از کودکان، سالن کنفرانس و جلسات، صندوق امانات، تاکسی سرویس و ... اشاره کرد.

هتل کرون پلازای هاربیه استانبول

اتاق های هتل کرون پلازای هاربیه استانبول

هتل کرون پلازای هاربیه استانبول به طور کلی دارای 360 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های کلاب
  • اتاق های سوپریور
  • سوئیت های کینگ
  • سوئیت های کوئین

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره دارای اینترنت بی سیم رایگان هستند. سرویس دهی به اتاق ها به صورت شبانه روزی انجام می شود. خدمات و امکاناتی که به صورت یکسان در تمام اتاق ها و سوئیت های هتل کرون پلازای هاربیه استانبول شامل حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نظافت روزانه، پنجره های بزرگ، سیستم تهویه هوا و ... می باشند.

اتاق های هتل کرون پلازای هاربیه استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کرون پلازای هاربیه استانبول

در رستوران هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، ترکی و محلی سرو میشوند. صبحانه ها به شکل بوفه ای و روزانه سرو ارائه می شوند. همینطور عصر در رستوران غذاهای سفارشی برای میهمانان و توریست های تور استانبول سرو می شوند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل پنج ستاره برای میهمانان سالن بدنسازی، اسپا و ماساژ، استخر سرپوشیده، استخر مخصوص کودکان و ... هستند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کرون پلازای هاربیه استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل کرون پلازای هاربیه استانبول

هتل کرون پلازای هاربیه پنج ستاره از ایستگاه مترو عثمان بی و میدان تقسیم پانزده دقیقه فاصله دارد. بسیاری از مراکز خرید معروف شهر نیز از هتل دسترسی بسیار خوبی دارند مثل مرکز خرید جواهر، مراکز خرید تقسیم و نیشانتاشی و ... . فرودگاه بین المللی استانبول نیز 24 کیلومتر با هتل کرون پلازای هاربیه استانبول فاصله دارد.