هتل کاپلان پارادایس آنتالیا : یکی از محبوب ترین هتل های منطقه ساحلی Tekirova در شهر آنتالیا که نزدیک به کوهستان تاهتالی هم قرار گرفته، هتل پنج ستاره کاپلان پارادایس است. این هتل فقط چند قدم با مرکز شهر فاصله داشته و نزدیک ترین دسترسی ها را به سمت جاذبه های آنتالیا دارد. این هتل ساحلی، در هر ساعت از شبانه روز به میهمانان تور آنتالیا خود سرویس ارائه داده و پذیرش می کند. هتل کاپلان پارادایس آنتالیا برای افراد معلول نیز سرویس میدهد. از خدمات این هتل برای توریست ها و گردشگران تور آنتالیا میتوان سالن کنفرانس و جلسات، محوطه های مخصوص استعمال سیگار، خدمات خشکشویی و اتوشویی، پارکینگ و اینترنت رایگان، نگهداری از کودکان، آسانسور، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری و ... را نام برد. به طور کلی، اگر در سفر تور آنتالیا خود به دنبال هتلی لوکس و بسیار شیک می گردید، هتل کاپلان پارادایس همان چیزی است که از یک هتل لوکس و پنج ستاره انتظار دارید.

هتل کاپلان پارادایس آنتالیا

اتاق های هتل کاپلان پارادایس آنتالیا

هتل کاپلان پارادایس آنتالیا، هتل های شیک و بسیار تمیزی داشته که سرویس دهی به آنها به صورت 24 ساعته بوده و امکانات داخلی آن ها شامل سیستم تهویه هوا، تراس اختصاصی، تلفن، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، سیستم امنیتی پیشرفته، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تخت و مبلمان و ...  می باشد.

اتاق های هتل کاپلان پارادایس آنتالیا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کاپلان پارادایس آنتالیا

رستوران و کافه های این هتل پنج ستاره، بهترین نوشیدنی ها و غذاها را برای میهمانان سرو می کنند، همینطور توریست ها و گردشگران تور آنتالیا که در این هتل اقامت دارند، صبحانه ها را میهمان کاپلان پارادایس هستند. همچنین در قسمت ساحلی هتل، بار ساحلی نیز قرار دارد. هتل کاپلان پارادایس آنتالیا، چندین استخر سرپوشیده و سرباز داشته که یکی از آن ها سرسره های آبی بلند و هیجان انگیز دارد. در کنار این استخرها، برای کودکانتان نیز استخر و کلاب مخصوص وجود داشته تا آن ها هم در سفر خود تفریحاتی داشته باشند. انواع سرگرمی ها مثل زمین بازی، تنیس، اسپا و ماساژ، کرایه دوچرخه، سونا و جکوزی، سالن بیلیارد، سالن ورزشی و چترهای آفتاب گیر در ساحل، از امکانات رفاهی و سرگرم کننده هتل هستند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کاپلان پارادایس آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل کاپلان پارادایس آنتالیا

سه جزیره منطقه دیوینگ در پنج کیلومتری و فرودگاه بین المللی این شهر در فاصله 52 کیلومتری از هتل کاپلان پارادایس آنتالیا قرار دارند.