هتل پیکادیلی دهلی هند : هتل پنج ستاره پیکادیلی، بین توریست ها و گردشگران تور هند جزو محبوب ترین و لوکس ترین هتل های قسمت غربی این شهر است. اینطور میتوان گفت که انتخاب اول هر توریست و گردشگر خارجی برای اقامت در دهلی، هتل پنج ستاره پیکادیلی بوده. زمانی که با ترانسفر فرودگاهی به هتل میرسید، اولین چیزی که درباره هتل نظر شما را جلب می کند، معماری و نورپردازی حرفه ای است که دارد. داخل هتل نیز با رنگ زرشکی و نورپردازی حرفه ای، مبلمان و مجسمه های زیبا دکور و تزئین شده. خدمه هتل پیکادیلی دهلی هند به زبان انگلیسی و هندی میهمانان خود را پذیرش کرده و به صورت 24 ساعته خدمات ارائه میدهد. از جمله امکاناتی که داخل هتل وجود دارد میتوان به نگهداری از کودکان شما، خشکشویی و اتوشویی، پارکینگ و اینترنت رایگان، صرافی و تبدیل ارز، خدمات به معلولین، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن کنفرانس و سالن آرایشگاه اشاره کرد.

هتل پیکادیلی دهلی هند

اتاق های هتل پیکادیلی دهلی هند

این هتل به طور کلی 228 اتاق و سوئیت در ده طبقه دارد. این 228 اقامتگاه هتل به چند دسته زیر تقسیم می شوند تا میهمانان تور هند به راحتی بتوانند اقامتگاهی دلخواهشان هست را پیدا کنند :

  • اتاق های سوپریور
  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های کلاب
  • اتاق های سینگل
  • سوئیت های اکزکیتیو
  • سوئیت های دیلاکس

امکانات داخلی هرکدام از اتاق ها و سوئیت ها، بسته به انتخاب میهمان دارد، اما در حالت کلی، امکانات یکسانی که داخل اتاق ها و سوئیت ها ارائه می شود شامل میز اتو، سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام اختصاصی، میزمطالعه، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان، روزنامه، تلویزیون ماهواره ای، تلفن و ... می باشد.

اتاق های هتل پیکادیلی دهلی هند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پیکادیلی دهلی هند

رستوران 29 هتل با انواع غذاهای مدیترانه ای و هندی از میهمانان خود پذیرایی می کند. این رستوران پیکادیلی، هر روز از هفت صبح تا دو بامداد باز بوده و برای میهمانان سرویس ارائه میدهد. در کنار این رستوران، رستوران زون با منوی غذایی هندی از جمله منطقه کشمیر و شمال این کشور برای توریست های تور هند غذا سرو کرده و از ساعت هفت صبح تا یازده شب آماده پذیرایی از شماست. از جمله سرگرمی های هتل پیکادیلی دهلی هند برای میهمانان استخر، سالن بدنسازی، بازی گلف و همینطور برای کودکانتان باشگاه می باشد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پیکادیلی دهلی هند

دسترسی های نزدیک به هتل پیکادیلی دهلی هند

هتل پنج ستاره پیکادیلی با وسایل حمل و نقل عمومی مثل ایستگاه مترو و ایستگاه اتوبوس، بیست کیلومتر فاصله دارد. توریست ها و گردشگران تور هند با استفاده از این وسایل حمل و نقل میتوانند به جاذبه های توریستی شهر دهلی برسند. همینطور بازار معروف هندی که بین توریست های تور هند بسیار معروف است نیز در فاصله سیزده کیلومتری از هتل پیکادیلی دهلی هند قرار دارد. از فرودگاه بین المللی دهلی تا هتل پیکادیلی تنها هشت کیلومتر فاصله است.