هتل پیادا رزیدنس پاتایا : این هتل سه ستاره، یکی از هتل های بسیار خوب جنوب شهر پاتایا بوده که با امکاناتی که ارائه میدهد، توریست ها و گردشگران تور پاتایا را به خود علاقه مند کرده و با ساحل جومتین فاصله ای ده دقیقه ای داشته و بهترین موقعیت مکانی از نظر دسترسی نزدیک به مراکز تجاری و تفریح را دارد. در هتل پیادا رزیدنس پاتایا اینترنت بی سیم به صورت رایگان ارائه میشود. همینطور از دیگر خدمات این هتل میتوان به پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، صرافی، خشکشویی، پذیرش شبانه روزی و ... اشاره کرد.

هتل پیادا رزیدنس پاتایا

اتاق های هتل پیادا رزیدنس پاتایا

هتل پیادا 75 اتاق و سوئیت لوکس و مدرن داشته که به چند دسته اتاق های استودیو، اتاق های دلوکس، مینی سوئیت و ... تقسیم میشود. همه اتاق ها و سوئیت های این هتل روزانه نظافت شده و سرویس دهی به آن ها شبانه روزی است. میهمانان میتوانند در صورت درخواست صبحانه را در اتاق خود میل کنند. بعضی از اتاق ها و سوئیت ها مجهز به آشپزخانه و لوازم آشپزی بوده و همینطور امکانات یکسانی مثل مینی بار یا یخچال، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی، اینترنت رایگان، میزمطالعه، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... داخل اتاق ها موجود است.

اتاق های هتل پیادا رزیدنس پاتایا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پیادا رزیدنس پاتایا

در رستوران های هتل پیادا رزیدنس پاتایا میتوانید انواع و اقسام غذاهای محلی تایلندی را میل کنید. همینطور رستوران روی پشت بام هتل کنار استخر قرار داشته و غذاهای بین المللی برای توریست ها و گردشگران تور پاتایا سرو میکند، از طرفی چشم انداز خیره کننده ای به سمت شهر دارد. استخر روباز هتل، همانطور که گفته شد روی پشت بام قرار داشته و در کنار آن، دیگر امکانات رفاهی مثل سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ و ... قرار دارند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پیادا رزیدنس پاتایا

دسترسی های نزدیک به هتل پیادا رزیدنس پاتایا

از هتل پیادا رزیدنس سه ستاره تا فرودگاه بین المللی پاتایا نهایت یک ساعت راه است. این هتل در قسمت حنوبی از شهر پاتایا قرار داشته و نزدیک به خیابان سوث پاتایا میباشد، خیابانی که بسیاری از مراکز تجاری و تفریحی خوب این شهر را در خود دارد. در کنار هتل خلیج جامتین و خیابان واکینگ استریت با دو کیلومتر فاصله میباشد. ساحل معروف بیچ رود نیز در فاصله دو کیلومتری از هتل پیادا رزیدنس پاتایا قرار دارد.