هتل پولمن جی پاتایا تایلند : این هتل بی نظیر پاتایا پنج ستاره دارای یک ساحل اختصاصی و انواع تفریحات آبی می باشد. دور تا دور این هتل را باغ های سرسبز و ساحل بسیار زیبای وونگ آمارت احاطه کرده اند. کارکنان این هتل به صورت 24 ساعته توریست ها و گردشگران تور تایلند را پذیرش کرده و به آن ها سرویس دهی می کند و همینطور برای آن ها خدماتی نظیر خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صرافی و تبدیل ارز، پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، محوطه مخصوص استعمال سیگار و ... ارائه میدهند.

هتل پولمن جی پاتایا تایلند

اتاق های هتل پولمن جی پاتایا تایلند

 

 

هتل پولمن جی پاتایا تایلند در مجموع 353 اتاق و سوئیت داشته که اتاق های آن به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های یک تخته
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته

تمام این اتاق ها و سوئیت ها علاوه بر امتیازات و ویژگی های منحصر بفرد خود دارای امکانات یکسانی مثل مینی بار، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و ارایشی رایگان، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه و ... هستند.

اتاق های هتل پولمن جی پاتایا تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پولمن جی پاتایا تایلند

میهمانان تور تایلند با اقامت خود در این هتل میتوانند از در رستوران ها و کافه های آن مشغول به میل کردن غذاهای بین المللی، تایلندی، آسیایی و ... شوند و یا در کافه کنار استخر نوشیدنی دلخواه خود را میل کنند. امکانات رفاهی بسیار خوبی که برای توریست ها و گردشگران تور تایلند در این هتل پنج ستاره بوجود آمده شامل سالن بدنسازی، ماساژ و اسپا، میز بیلیارد، دو استخر روباز و آبگرم، تفریحات آبی دیگری مثل چتر بازی، جت اسکی، غواصی و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پولمن جی پاتایا تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل پولمن جی پاتایا تایلند

ساحل وونگ آمارت و خانه مقدس حقیقت، از نزدیک ترین جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل پولمن جی هستند. همینطور مرکز شهر از بانکوک نود دقیقه و از فرودگاه بین المللی 54 کیلومتر از این هتل فاصله دارند.