هتل پانوراما ریزروت ایروان : هتل پانوراما ریزورت چهار ستاره ایروان، در یک منطقه سرسبز و بسیار زیبای مسکونی قرار دارد. این هتل به خاطر کیفیت سرویس دهی و خدمات بسیار خوب مورد استقبال بسیاری از توریست ها و گردشگران تور ارمنستان قرار گرفته است. این خدمات بسیار خوب شامل خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، اینترنت بی سیم و پارکینگ اختصاصی، خدمات خانه داری، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و جلسات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صرافی، روزنامه در لابی و ... می باشند.

هتل پانوراما ریزروت ایروان

اتاق های هتل پانوراما ریزروت ایروان

هتل پانوراما ریزورت در مجموع 82 اتاق دارد. این 82 اتاق هرکدام بسیار مدرن و زیبا دکور شده اند. از اتاقهای این هتل به سمت تپه ها و کوه آرارات، چشم انداز بسیار خوبی خواهید داشت. از جمله امکاناتی که داخل اتاق ها به میهمانان تور ارمنستان ارائه می شوند میتوان به سیستم تهویه هوا، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، گاوصندوق، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی و ... اشاره کرد.  

اتاق های هتل پانوراما ریزروت ایروان

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پانوراما ریزروت ایروان

رستوران هتل پانوراما ریزورت برای میهمانان تور ارمنستان خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی، ارمنی، سنتی، اروپایی و ... را به همراه نوشیدنی های مختلف آماده می کند. استخر روباز، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و زمین تنیس از جمله امکانات رفاهی این هتل چهار ستاره است.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پانوراما ریزروت ایروان

دسترسی های نزدیک به هتل پانوراما ریزروت ایروان

این هتل چهار ستاره از فرودگاه بین المللی ایروان تنها هفده کیلومتری فاصله دارد. از جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل پانوراما ریزورت ایروان میتوان به موزه ماتناداران، کلیسای جامع سنت گریگور روشنگر، موزه تاریخ ایروان، هزار پله و میدان جمهوری اشاره کد.