هتل هیلتون باتومی : یکی از بهترین هتل های چهار ستاره در شهر باتومی گرجستان، هتل هیلتون است. این هتل چها ستاره 247 اتاق و سوئیت لوکس و عالی داشته همینطور کارکنان این هتل به چندین زبان انگلیسی، فرانسوی، اسپانیولی، روسی و آلمانی در هر ساعت از شبانه روز میهمان پذیرش میکنند. این هتل لوکس در بهترین موقعیت جغرافیایی از دریای سیاه، پارک و فرودگاهی بین المللی قرار داشته و امکانات بسیاری مثل خدمات خشکشویی و اتوشویی، خدمات نگهداری از کودکان، پارکینگ رایگان، اینترنت وایرلس رایگان، سالن کنفرانس، سالن پذیرایی، روزنامه در لابی و ... میباشد.

هتل هیلتون باتومی

اتاق های هتل هیلتون باتومی

اتاق ها و سوئیت های انی هتل عصرانه هاو صبحانه های خوبی را در اقامتگاهتان برای شما سرو میکنند. همینطور سرویس دهی به میهمانان، توریست ها و گردشگران تور گرجستان به طور شبانه روزی انجام میشود. از خدمات مشابه اتاق ها میتوان به مینی بار یا یخچال، حمام اختصاصی با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تراس، ویدئو مرکزی، چای ساز یا قهوه ساز، تلوزیون ماهواره ای، تلفن و اینترنت رایگان میباشد.

اتاق های هتل هیلتون باتومی

امکانات تفریحی و رستوران های هتل هیلتون باتومی

از امکانات تفریحی این هتل چهار ستاره میتوان به استخرهای روباز و سرپوشیدهريال سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا و سالن بدنسازی اشاره کرد. همینطور رستوران های آن انواع غذاهای گرجی و بین المللی را در تراس زیبا و دلباز خود برای میهمانان سرو میکند.