هتل هیل فریسکو پاتایا تایلند : هتل چهار ستاره هیل فریسکو در منطقه پتون هیل پاتایا قرار داشته و همینطور خدمات بسیار خوبی برای اقامت توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند ارائه میدهد. خدمه و کارکنان هتل هیل فریسکو پاتایا تایلند به زبان انگلیسی مسلط بوده و از خدماتی که به توریست ها و گردشگران ارائه میدهند میتوان به خشکشویی و اتوشویی، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری رایگان، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس و جلسات، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، آسانسور، حمل و نگهداری از چمدان ها، سالن آرایشی، صندوق امانات، صرافی و ... اشاره کرد.

هتل هیل فریسکو پاتایا تایلند

اتاق های هتل هیل فریسکو پاتایا تایلند

هتل هیل فریسکو پاتایا تایلند به طور کلی دارای 138 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت ها

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره دارای تراس اختصاصی با چشم اندازی به سمت ساحل و شهر هستند. برای تمام اتاق ها و سوئیت ها سرویس دهی به صورت شبانه روزی انجام شده و امکانات ارائه شده برای میهمانان و توریست های تور ارزان تایلند در آن ها تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، تلفن، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، نظافت روزانه، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی و ... هستند.

اتاق های هتل هیل فریسکو پاتایا تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل هیل فریسکو پاتایا تایلند

میهمانان و توریست های تور ارزان تایلند با وجود رستوران هتل که انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، تایلندی و آسیایی را سرو می کند، از رستوران و کافه های بیرون هتل بی نیاز هستند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرمی کننده هتل هیل فریسکو پاتایا تایلند برای میهمانان میتوان به ماساژ، زمین بازی مخصوص کودکان، استخر روباز متناسب برای تمام فصول، اسپا و ماساژ، جکوزی، سالن بدنسازی و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل هیل فریسکو پاتایا تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل هیل فریسکو پاتایا تایلند

از این هتل چهار ستاره تا ساحل پاتایا دویست متر و تا فرودگاه بین المللی سوارنابومی سی دقیقه فاصله است.