هتل های استانبول چهار ستاره : یکی از مهم ترین مواردی که قبل از سفر باید آن را بررسی کرده و آماده کنید، هتل و اقامتگاه شماست. باید بدانید که در کدام قسمت و منطقه از شهر مقصد میخواهید اقامت داشته و چه دسترسی هایی به چه جاهایی دارد. در سفر به استانبول نیز همینطور است با اینکه شهرر بسیار بزرگی بوده اما باید هتل را از قبل رزرو کرد. به همین دلیل چند مورد از هتل های استانبول چهار ستاره را برای شما معرفی کردیم تا محل اقامت خود را به خوبی انتخاب کنید.

هتل وایت هوس استانبول

یکی بهترین هتل های چهار ستاره از نظر کاربران و توریست ها در استانبول هتل وایت هوس است. ویژگی های مثبت این هتل مرکز شهر بودن آن و نزدیک به بعضی از جاذبه های گردشگری توریستی این شهر است مثل ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی، کاخ توپکاپی، موزه باستان شناسی، باسیلیکا سیسترن، بازار بزرگ و بازار ادویه. این هتل ششمین  رتبه در هتل چهار ستاره رمانتیک و بهترین هتل خانوادگی در استانبول شناخته شده که امکاناتی مثل اینترنت بی رایگان، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سالن برگزاری مراسمات و کنفرانس ها، ترنسفر فرودگاهی، پذیرش شبانه روزی، خدمات نگهداری از کودکان، رستوران و کافه، سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی و ... . همینطور اتاق های این هتل دارای امکانات و خدماتی مثل تلوزیون، حمام لوکس، مینی بار یا یخچال، سرو صبحانه در اتاق، تلفن، سیستم تهویه هوا و اینترنت رایگان میباشد. همینطور سرویس دهی شبانه روزی به اتاق ها تعلق میگیرد. هزینه متوسط اقامت در این هتل لوکس و مجلل استانبول حدود 65 تا 185 دلار است.

هتل وایت هوس استانبول

هتل لونی استانبول

از دیگر هتل های استانبول چهار ستاره هتل لونی در قسمت مرکزی شهر است. این هتل لوکس و مدرن اقامتی رویایی را برای شما رقم میزند. از هتل لونی استانبول به جاذبه های توپکاپی و مسجد آبی و .. دسترسی راحتی خواهید داشت و با کمی پیاده روی به آنها خواهید رسید. هتل لونی پنج اتاق بسیار باشکوه و مجلل داشته که هرکدام دارای یک جکوزی و منظره ای زیبا و عالی به سمت تنگه بسفر دارند. از امکانات و خدمات خوب این هتل چهار ستاره در استانبول میتوان به پذیرش شبانه روزی، کارکنان آموزش دیده و مجرب، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ، رستوران و کافه، استخر سربسته، سونا و جکوزی، حمام ترکی، سالن ورزشی، سالن اسپا و ماساژ، صبحانه رایگان، ... و در اتاق ها مینی بار، حمام مجهز، تلفن، تلوزیون و ... اشاره کرد. همینطور متوسط هزینه در هتل لونی استانبول از 65 تا 218 دلار است.

هتل لونی استانبول

هتل نیلز استانبول

با اینکه هتل نیلز هتلی کوچک و خانوادگی بوده و اما میهمانان و توریست ها و گرشگران بسیاری از تور استانبول دارد. از مزیت اقامت در هتل نیلز استانبول میتوان به دسترسی بسیار نزدیک به بازار بزرگ، مسجد آبی و ... داشت. اتاق های این هتل دارای خدمات نظافت روزانه، سرویس دهی شبانه روزی، مینی بار، تلفن، تلوزیون ماهواره ای، اینترنت رایگان، صبحانه رایگان و ... میباشد. همینطور دارای سرویس ترنسفر فرودگاهی، سالن کنفرانس و همایش، اینترنت رایگان، پارکینگ و ... است و هزینه متوسط اقامت در این هتل از 52 تا 84 دلار است.

هتل نیلز استانبول

هتل امیرا استانبول

هتل امیرا از دیگر هتل های چهار ستاره در استانبول است که هزینه متوسط اقامت در آن از 75 تا 123 دلار میشود. این هتل چهار ستاره بهترین رستوران در این منطقه را داشته و بهترین غذاهای بین المللی و محلی را برای میهمانان خود سرو میکند. هتل امیرا نیز در مرکز این شهر قرار داشته و مسجد ایاصوفیه، مسجد سلیمان، باسیلیکا سیسترن، قصر امپراتوری توپکاپی و بازار بزرگ این شهر نیز در نزدیکی هتل امیرا است. هتل امیرا طراحی زیبا به سبک سنتی داشته که همین باعث جذب توریست ها و گردشگران میشود . به علاوه به خاطر داشتن بهترین آبگرم موجود در استانبول و امکانات و خدمات لوکس آن مثل پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان، پارکینگ، سالن ورزشی، ماساژ و اسپا، مینی بار، حمام مجهز و بسیاری از خدمات دیگر مورد استقبال بسیاری از توریست ها و گردشگران تور استانبول واقع شده است.

هتل امیرا استانبول

هتل سافیره استانبول

این هتل چهار ستاره با سبکی از معماری عثمانی و به صورت کلاسیک طراحی و ساخته شده. هتل سافیره در فاصله پانصدمتری از محله سلطان احمد و کاخ توپکاپی قرار داشته و خدمات ارائه شده آن در اتاق ها شامل مینی بار، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، اینترنت رایگان، مبلمان چوبی، حمام مجهز به لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، و همینطور امکانات تفریحی استخر، سونا و جکوزی، رستوران و کافه، ماساژ، مرکز آبگرم، حمام ترکی و سالن ورزشی میباشد. برای اقامت در هتل سافیره به طور متوسط حدود سی تا 95 دلار هزینه تان میشود. 

هتل سافیره استانبول