هتل 5 ستاره هاری این در منطقه مرتر استانبول واقع شده است، و در 5 کیلومتری فرودگاه آتاترک قرار دارد. این هتل بزرگ و لوکس با تمامی امکانات یک هتل 5 ستاره همراه با بهترین کیفیت و خدمات آماده پذیرایی از مهمانان عزیز تور استانبول می باشد.

اتاقهای هتل به بهترین شکل دیزاین و طراحی شده تا محیطی متفاوت و آرامش بخش را در تعصیلاتتان به شما ارائه دهد، امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت ، میز کار، مبلمان زیبا، ماهواره، اینترنت رایگان، تهویه مطبوع ، مینی بار، صندوق امانات، حمام اختصاصی تمیز و لوکس ، سشورا، حوله، محصولات بهداشی حمام و خدمات 24 ساعته اتاق در خدمت شما می باشد. همچنین در هتل اتاق های پاک و اتاق های مخصوص افراد سیگاری برای راحتی هرچه بیشتر عزیزان تعبیه شده است.

در رستوران ها و بار هتل می توانید از ابتدای صبح با شروع یک صبحانه بوفه سرد و گرم غنی تا منوی نهار و شام از غذاهای ترکی تا بین المللی و نوشیدن نوشیدنی های گوارا و قهوه های مطبوع همراه با کیک های خوشمزه و تازه در عصر یا اسنک ها و ساندویچ های میان وعده لذت کافی را ببرید.

 در استخر هتل تنی به آب بزنید و در سونا و جکوزی حسابی ریلکس کنید همچنین با گرفتن یک ماساژ حرفه ای خستگی یک روز پر جنب و جوش را از تن بدر کنید. حمام ترکی نیز برای مسافران ترکیه جذابیت دارد و امتحان کردن آن خالی از لطف نیست.

در طول روز می توانید برای استراحت بیشتر و صرف کردن وقت بیشتری برای خودتان می توانید کودکانتان را به اتاق مخصوص نگهداری کودکان بسپارید.

سالن ورزشی هتل به شما کمک می کند تا در طول مدت اقامت و اوقات فراغت خود به حفظ سلامتی و تناسب اندام خود نیز بپردازید.