هتل نیپون استانبول : از هتل های لوکس چهار ستاره در میدان تکسیم هتل نیپون، یکی دیگر از هتل های معروف در این منطقه میباشد. هتل نیپون استانبول با استفاده از سبک ژاپنی طراحی شده و معماری جالبی دارد. از این هتل تا خیابان پتکاپو و منطقه نیشان تاشی پنج دقیقه راه با پای پیاده خواهید داشت. فرودگاه آتاتورک نیز در فاصله بیست کیلومتری از هتل واقع میباشد. امکاناتی مثل، اینترنت وایرلس و پارکینگ خصوصی به صورت رایگان عرضه میشوند. ترنسفر فرودگاهی برای میهمانان دردسترس میباشد. همینطور پذیرش هتل بوسیله کارکنان چند زبانه به صورت شبانه روزی انجام میشود. خدمات نگهداری از کودکان، خدمات خشکشویی و اتوشویی، روزنامه رایگان در لابی، صندوق امانات، سلمانی، سالن جلسات و کنفرانس و ... از دیگر خدمات هتل نیپون استانبول است.

هتل نیپون استانبول

اتاق های هتل نیپون استانبول

بعضی از اتاق های این هتل آشپزخانه و جکوزی در حمام خود دارند اما امکاناتی که بین اتاق ها مشترک است، شامل تخت اضافه، گهواره رایگان، اینترنت وایرلس رایگان، سیستم تهویه هوا، مبلمان مدرن و راحت، تلوزیون ماهواره ای، مینی بار یا یخچال، تلفن، بطری آب معدنی رایگان، صندوق امانات، حمام لوکس و مجهز به وسایل آرایشی و بهداشتی رایگان مثل حوله، دمپایی و .. میباشد همینطور میزاتو نیز داخل اتاق ها موجود میباشد.

اتاق های هتل نیپون استانبول

رستوران ها و امکانات تفریحی اتاق های هتل نیپون استانبول

بهترین سرآشپزها در آشپزخانه رستوران های این هتل مشغول به کار بوده و انواع و اقسام غذاهای بین المللی و ترکی را برای میهمانان خود سرو میکند. صبحانه های مفصل و سلف سرویس هتل نیپون استانبول را از دست ندهید! همینطور رستوران دیگری به اسم نیوا در هتل هست که به خاطر استفاده از مواد اولیه محلی در غذاهای خود بسیار معروف است. از جمله امکانات تفریحی که برای میهمانان و توریست های تور استانبول در نظر گرفته شده میتوان به سالن ماساژ و آبگرم، اسپا، کرایه دوچرخه استخر و سالن بدنسازی اشاره کرد.