هتل نوا گلد پاتایا تایلند : هتل چهار ستاره نوا گلد پاتایا تایلند در قسمت مرکزی از این شهر قرار داشته و با امکانات و خدمات بسیار خوبی که در سراسر هتل ارائه میدهد، یکی از بهترین هتل های مرکز شهر برای توریست ها و گردشگران تور تایلند است. علاوه بر امکانات خوب، هزینه اقامت در آن بسیار مناسب و معقول نیز بوده. توریست ها و گردشگران تور تایلند با اقامت خود در این هتل، از امکانات بسیار خوبی مثل صرافی، کرایه اتومبیل، محوطه های مخصوص استعمال سیگار، روزنامه رایگان در لابی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ رایگان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن همایشات و کنفرانس، پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، اینترنت بی سیم رایگان، صندوق امانات، سالن آرایشی، خدمات برای معلولین، سرویس دهی 24 ساعته و ... برخوردار هستند.

هتل نوا گلد پاتایا تایلند

اتاق های هتل نوا گلد پاتایا تایلند

هتل نوا گلد پاتایا تایلند در مجموع 77 اتاق داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های استاندارد
  • سوئیت

هر 77 اتاق این هتل دارای امکانات بسیار خوبی مثل سیستم تهویه هوا، مینی بار، سیستم گرمایش و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، اینترنت بی سیم رایگان، مبلمان، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، چشم انداز به سمت شهر، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، گاوصندوق و ... می باشند.

اتاق های هتل نوا گلد پاتایا تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل نوا گلد پاتایا تایلند

در هتل نوا گلد پاتایا، امکانات رفاهی بسیار خوب و سرگرم کننده ای از جمله استخر روباز اختصاصی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، اتاق بازی های کامپیوتری، اسپا، سونا و جکوزی و ... برای میهمانان و توریست های تور تایلند بوجود آمده است. این هتل رستوران بسیار خوب با منوی غذایی بین المللی، تایلندی و ... داشته و انواع نوشیدنی ها را سرو می کند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل نوا گلد پاتایا تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل نوا گلد پاتایا تایلند

توریست ها و گردشگران تور تایلند با اقامت خود در این هتل به ساحل و مراکز تفریحی با چند دقیقه پیاده روی فاصله دارند. همچنین رستوران ها و کافه های بسیاری نزدیک به این هتل چهار ستاره هستند.