هتل میلنیوم ریزورت پوکت : یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های پنج ستاره شهر  پوکت تایلند، هتل میلنیوم ریزورت پوکت در منطقه پاتونگ است. این هتل دو ساختمان اصلی به نام های بیچ ساید ( ساختمان اصلی ) و ساختمان لیک ساید دارد. این دو ساختمان هتل میلنیوم ریزورت پوکت روی هم 418 اتاق داشته که برای هرکدام امکانات لوکس و ویژه ای ارائه میدهد. علاقه مندان به خرید با انتخاب هتل میلنیوم ریزورت پوکت برای اقامت دسترسی بسیار خوبی به سمت پاساژ بزرگ ژانگسیلون و مراکز خرید خوبی مثل Jungceylon دارد. این هتل ساحل اختصاصی نداشته و تا ساحل باید پانصد متر راه رفت. هتل بهترین منظره های طبیعی و گرمسیری را داشته و هر استخر ساختمان ها در طبقه زیرین هتل با منظره ای زیبا و بی نظیر قرار گرفته اند. پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس، دربان، کرایه خودرو، اینترنت رایگان، پارکینگ و .. از جمله خدمات خوب هتل میلنیوم ریزورت پوکت هتل میلنیوم ریزورت پوکت است.

هتل میلنیوم ریزورت پوکت

اتاق های هتل میلنیوم ریزورت پوکت

پنجره و تراس های اتاقها هرکدام منظره ای دلپذیر و زیبا را به سمت دریا داشته و دکوراسیونی مدرن و شیک دارند. از امکانات مدرنی که به اتاق ها اختصاص دادهشده میتوان به تلوزیون ماهواره ای، DVD Player، یخچال یا مینی بار، سرویس بهداشتی فرنگی، چای ساز یا قهوه ساز سیستم تهویه هوا و اینترنت رایگان اشاره کرد. همچنین سرویس دهی به اتاق ها به صورت شبانه روزی میباشد.

اتاق های هتل میلنیوم ریزورت پوکت

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل میلنیوم ریزورت پوکت

رستوران ها و کافه های هتل در فضای باز همراه با آب و هوای گرمسیری و باد خنکی که از سمت دریا میوزد برای توریست ها تور پوکت و میهمانان خود غذاهای تایلندی، دریایی و کباب های معروف خودش را سرو میکند. امکانات تفریحی هتل شامل سالن بدنسازی کامل، 2استخر روباز، آبگرم و مرکز اسپا و ماساژ حرفه ای میباشد.