هتل مارمارا پرا استانبول : هتل مارمارا پرا استانبول به خاطر قرار داشتن در منطقه بی اوغلو یکی از هتل های پرطرفدار برای آن دسته از توریست ها و گردشگران تور استانبول است که علاقه مند به خرید هستند. این هتل چهار ستاره تراس بزرگی با چشم اندازی فوق العاده به سمت شهر شلوغ و توریستی استانبول دارد. لابی هتل مارمارا پرا استانبول دارای میز پذیرش 24 ساعته، روزنامه و اینترنت وایرلس رایگان است. خدمات ترنسفر فرودگاهی و درون شهری، پرستاری از کودکان، خدمات خشکشویی و اتوشویی، پنج اتاق جلسه بزرگ و مجهز، پارکینگ، کارکنان مجرب و آموزش دیده و فروشگاه هدایا و سوغاتی از دیگر امکانات و خدماتی هستند که هتل مارمارا پرا استانبول به میهمانان خود ارائه میدهند.

هتل مارمارا پرا استانبول

اتاق های هتل مارمارا پرا استانبول

اتاق های این هتل چهار ستاره امکانات خوب و پیشرفته ای برای میهمانان داشته و اقامتی راحت را برای آن ها آماده میکند. هتل مارمارا پرا استانبول 205 اتاق داشته که هرکدام از این اتاق ها دارای امکاناتی مثل مینی بار به همراه آب معدنی رایگان، تلفن، تلوزیون ماهواره ای، چای ساز یا قهوه ساز، میز اتو، سیستم تهویه هوا، گهواره رایگان، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، تختخواب اضافه تاشو، آیپاد، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی 24 ساعته و نظافت روزانه میباشند.

اتاق های هتل مارمارا پرا استانبول

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل مارمارا پرا استانبول

رستوران های خود هتل نیز بهترین غذاهای ترکی و بین المللی را برای توریست ها و گردشگران تور استانبول آماده میکند. یکی از بهترین رستوران های این هتل، رستوران میکلا با غذاهای جدید و چشم انداز بسیار خوبی از تنگه بسفر میباشد. کافه های هتل مارمارا پرا نیز نوشیدنی های و دسرهای خوبی برای میان وعده پیشنهاد میدهند که نمیتوانید رد کنید. استخر روباز هتل روی پشت بام قرار داشته و قابل استفاده در تمام فصل های سال بوده و دارای سقف میباشد. در کنار این استخر، استخر کودکان و باشگاه ورزشی مجهز قرار گرفته تا در سفر نیز بتوانید تناسب اندام خود را حفظ کنید.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل مارمارا پرا استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل مارمارا پرا استانبول

از هتل مارمارا پرا تا فرودگاه بین المللی استانبول، نوزده کیلومتر راه است. این هتل به خاطر قرار داشتن در منطقه بی اوغلو، برای دوست داران خرید و رستوران گردها گزینه خوبی میتواند باشد. همینطور ایستگاه ترم نیز پنج دقیقه و خیابان معروف اسقلال در فاصله پنج دقیقه ای از هتل قرار دارند.