هتل لایتور ریزورت آنتالیا : این هتل پنج ستاره در محله لارا، منطقه پر طرفدار بین توریست ها و گردشگران تور آنتالیا قرار داشته و به خاطر دسترسی های بسیار خوب به سمت ساحل، جاذبه های گردشگری و تاریخی آنتالیا و به خصوص امکانات منحصر بفردی که ارائه میدهد یکی از هتل های محبوب توریست ها و گردشگران تور آنتالیا است. فاصله بین این هتل تا فرودگاه بین المللی نیز 94 کیلومتر بوده و مسیر رفت و برگشت میهمان از هتل به فرودگاه و برعکس بوسیله ترانسفر فرودگاهی هتل انجام میشود. این هتل برای افراد معلول و کم توان سرویس دهی کرده و به صورت 24 ساعته پذیرش میکند. همینطور میهمانان میتوانند مراسمات و کنفرانس های خود را در سالن جلسه و کنفرانس هتل لایتور ریزورت آنتالیا برگزار کنند. صرافی، خشکشویی، نگهداری از کودکان، پارکینگ، اینترنت رایگان، کرایه خودرو و ... از دیگر امکانات این هتل پنج ستاره است که به میهمانان ارائه میشود.

هتل لایتور ریزورت آنتالیا

اتاق های هتل لایتور ریزورت آنتالیا

هتل پنج ستاره لایتور ریزورت آنتالیا، انواع اتاق های استاندارد، خانواده و همینطور سوئیت، سوئیت ماه عسل و .. برای توریست ها و گردشگران تور آنتالیا دارند. هرکدام از این اتاق ها تراس اختصاصی داشته و به سمت دریا یا استخر هتل چشم انداز دارند. طراحی و دکوراسیون اتاق ها بسیار مدرن و شیک بوده و سرویس دهی به تمام اتاق ها 24 ساعته میباشد. هرکدام از اتاق ها و سوئیت ها، امکانات مشابهی نظیر مینی بار، حمام اختصاصی، صندوق امانات، سیستم تهویه هوا، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت رایگان، تلفن، میزمطالعه و .. دارند.  

اتاق های هتل لایتور ریزورت آنتالیا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لایتور ریزورت آنتالیا

امکانات رفاهی و سرگرم کننده ای که هتل لایتور ریزورت آنتالیا برای میهمانان خود در نظر گرفته موجب شده تا آنها را از مراجعه به مراکز تفریحی بی نیاز کند. هتل لایتور ریزورت آنتالیا به خاطر داشتن ساحل اختصاصی، انواع ورزش ها و سرگرمی های آبی مهیج مثل غواصی، موج سواری، قایق سواری و ...را داشته، همینطور داخل هتل دو استخر روباز و سرپوشیده قرار دارد که در کنار آن ها بازی های تنیس روی میز، بیلیارد، بولینگ، سونا و جکوزی، سالن اسپا و ماساژ، کلاب های شبانه، و یک سالن بدنسازی با پیشرفته ترین تجهیزات قرار دارد. هتل لایتور ریزورت آنتالیا سه رستوران و یک رستوران اصلی داشته که انواع غذاهای بین المللی و تایلندی را برای میهمانان آماده میکنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لایتور ریزورت آنتالیا