هتل لایت هاوس باتومی : هتل سه ستاره لایت هاوس، یک هتل بسیار عالی برای مسافرین تور ارزان گرجستان است. این هتل سه ستاره در ازای هزینه ای که دریافت می کند، اقامت راحت و بسیار خوبی را برای میهمانان خود رقم می زنند. پرسنل هتل لایت هاوس به صورت شبانه روزی سرویس دهی کرده و از خدماتی که به میهمانان ارائه میدهند میتوان به پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، پذیرش شبانه روزی، نظافت روزانه، منشی تور و ... اشاره کرد.

هتل لایت هاوس باتومی

اتاق های هتل لایت هاوس باتومی

هتل لایت هاوس باتومی در مجموع تنها نه اتاق و سوئیت داشته که به سه دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های ماه عسل

امکانات و خدمات ارائه شده برای میهمانان و توریست های تور گرجستان در هر اتاق و سوئیت شامل سیستم تهویه هوا، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میز توالت، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، سرویس دهی شبانه روزی، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، گاوصندوق و ... می باشند.

اتاق های هتل لایت هاوس باتومی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لایت هاوس باتومی

در رستوران هتل لایت هاوس صبحانه ها بوفه ای بوده و تنوع خوبی دارند. برای دیگر وعده های غذایی نیز انواع و اقسام غذاهای بین المللی، گرجی و اروپایی، همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد سرو می شوند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لایت هاوس باتومی

دسترسی های نزدیک به هتل لایت هاوس باتومی

از هتل لایت هاوس سه ستاره در باتومی تا مرکز میدان پیازا، 800 متر و تا ساحل باتومی دوازده دقیقه فاصله است. فرودگاه بین المللی از هتل لایت هاوس دو کیلومتر فاصله دارد.