هتل لاگونا بالی : این هتل یکی از زیر مجموعه های هتل استاروود است که در محله نوسا دوا بالی قرار داشته و یکی از لاکچری ترین و مجلل ترین هتل های بالی است. تمام این هتل انگار بین باغ های سرسبز استوایی و شن های سفید پنهان شده است. از هتل لاگونا، یکی از زیباترین چشم اندازها برای اقیانوس هند است. این هتل پنج ستاره امکانات بسیار خوبی هم برای میهمانان و توریست های تور بالی امکاناتی مثل ترنسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ، کرایه خودرو، صرافی و تبدیل ارز، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سالن های بزرگ برای کنفرانس ها و مراسمات شما، نگهداری از کودکان، هفت استخر بزرگ، پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان و ... را ارائه میدهد.

هتل لاگونا بالی

هتل لاگونا بالی

اتاق های هتل لاگونا بالی

هتل لاگونا، 271 اتاق فوق العاده مجلل و بسیار شیک داشته که با لوازم و کفپوش چوبی دکور شده اند. اتاق ها و سوئیت ها این هتل بسیار بزرگ و جادار بوده و حتی بعضی از آن ها به سه استخر اصلی هتل لاگونا بالی دسترسی مستقیم دارند. هرکدام از این اتاق ها و سوئیت ها دارای امکاناتی نظیر سرویس دهی 24 ساعته، مینی بار یا یخچال، تلوزیون بزرگ به همراه DVD Player، تراس اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت رایگان و ... میباشد.

اتاق های هتل لاگونا بالی

اتاق های هتل لاگونا بالی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لاگونا بالی

هتل لاگونا، بین باغ های سرسبز و گل های رنگارنگ گرمسیری خود، هفت استخر بزرگ داشته و انواع ورزش های آبی را تدارک دیده است. انواع امکانات تفریحی و رفاهی مهیج مثل کایت سواری، مجسمه سواری، ورزش تنیس، بادبادک بازی و ... در این هتل پیدا میشود. سالن اسپا و ماساژ نیز از دیگر امکانات این هتل است. رستوران های های این هتل، به خصوص رستوران بانیوبیرو، در طول روز انواع غذاهای بین المللی و آسیایی و رستوران ساحلی آروانا نیز انواع غذاهای دریایی را برای توریست ها و گردشگران تور بالی آماده میکنند. در کنار استخر کافه های مختلفی با انواع نوشیدنی های گرم و سرد از شما پذیرایی میکنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لاگونا بالی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لاگونا بالی

دسترسی های نزدیک به هتل لاگونا بالی

از هتل تا فرودگاهی بین المللی بالی بیست دقیقه رانندگی راه است. بهترین جاذبه های گردشگری این شهر نزدیک به هتل لاگونا بالی هستند مثل معبد معروف اولوواتو با فاصله بیست دقیقه ای، گالری خرید بالی کالکشن با پنج دقیقه فاصله، ساحل با یک دقیقه فاصله و به خصوص هر دو جزیره نوسا و پنینسولا که یکی از نزدیک ترین جاذبه ها به این هتل پنج ستاره هستند. توریست ها و گردشگران تور اندونزی بالی با اقامت در این هتل، بهترین دسترسی ها را به جاذبه های گردشگری این شهر دارند.