هتل لاوندر دبی : این هتل سه ستاره، بنابر رتبه اش خدمات شبانه روزی و امکانات مناسبی را در اختیار میهمانان قرار میدهد. شما میتوانید از پارکینگ هتل به صورت رایگان و بدون نیاز به رزرو استفاده کنید. همچنین اینترنت با سیم و بی سیم نیز رایگان بوده و شما هزینه ای برای آن پرداخت نمیکنید. کارکنان هتل میتوانند به زبان های فیلیپینی، روسی، هندی، انگلیسی، عربی با شما صحبت کنند.

اتاق های هتل لاوندر دبی

ویژگی خوب در قسمت اتاق های هتل، اتاق های بدون سیگار است است. کلیه اتاق های هتل تمیز و مرتب بوده و هرکدام سیستم تهویه کاملا مناسب داشت و عایق صدا هستند تا در طول استراحتتان صدایی مزاحم شما نشود. تراس اتاق ها نمایی جذاب و دوست داشتنی داشته و دارای تلوزیون، حمام مجهز و میز اتو هستند.

اتاق های هتل لاوندر دبی

رستوران های هتل لاوندر دبی :

شما میتوانید از رستوران های هتل درخواست کنید تا صبحانه را برای شما به اتاق بیاورد. همینطور میتوانید به صورت مجزا غذا سفار دهید. رستوران های هتل لاوندر غذاهای باکیفیت و بین المللی برای شما سرو میکند.

رستوران های هتل لاوندر دبی

امکانات تفریحی هتل لاوندر دبی :‏

از خدمات تفریحی ارائه شده میتوان به استخر روباز مناسب و تراس آفتاب هتل اشاره کرد. هتل لاوندر دبی ‏خدمات نگهداری از کودکان را برای افرادی که نمیتوانند کودکان خود را با خود همه جا ببرند ارائه میدهد. این هتل مناسب برای گردشگران تور دبی میباشد که میخواهند سفری ارزان داشته باشند.

از هتل تا فرودگاه بین المللی تنها پنج کیلومتر فاصله است.

امکانات تفریحی هتل لاوندر دبی

آدرس هتل لاوندر دبی :

Al Jazeera Street, Dubai, United Arab Emirates