هتل لانگ بیچ پاویلیون پاتایا : هتل چهار ستاره لانگ بیچ پاویلیون، در قسمت شمالی پاتایا قرار داشته و با ارائه خدمات و امکانات بسیار خوب به توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند، تعطیلاتی به یادماندنی را برای آن ها می سازد. خدمه هتل لانگ بیچ پاویلیون پاتایا به زبان انگلیسی مسلط بوده و از خدماتی که به میهمانان خود ارائه میدهند میتوان به اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، صرافی، صندوق امانات، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، سالن ارایشی، آسانسور، حمل و نگهداری از چمدان ها و ... اشاره کرد.

هتل لانگ بیچ پاویلیون پاتایا

اتاق های هتل لانگ بیچ پاویلیون پاتایا

هتل لانگ بیچ پاویلیون پاتایا به طور کلی دارای 59 اتاق بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانواده
  • اتاق های بدون صدا
  • اتاق های بدون سیگار

تمام مبلمان و تخت های اتاق ها از چوب پر رنگ و به سبک مدرن ساخته شده اند. هر اتاق از تراس اختصاصی خود به سمت دریا چشم انداز دارد. از خدمات و امکانات داخل اتاق ها میتوان به تلویزیون ماهواره ای، تلفن، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، میز مطالعه، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، حمام اختصاصی، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل لانگ بیچ پاویلیون پاتایا

امکانات رفاهی و رستوران های هتل لانگ بیچ پاویلیون پاتایا

میهمانان و توریست های تور لحظه آخری تایلند در این هتل چهار ستاره از امکانات رفاهی و بسیار خوبی نظیر استخر، سنا و جکوزی، استخر آبگرم، سالن بدنسازی و ... برخوردار خواهند بود. در رستوران هتل لانگ بیچ پاویلیون پاتایا انواع و اقسام غذاهای محلی، گرجی، بین المللی و ... همراه با نوشیدن های مختلف آماده می شوند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل لانگ بیچ پاویلیون پاتایا

دسترسی های نزدیک به هتل لانگ بیچ پاویلیون پاتایا

هتل لانگ بیچ پاویلیون چهار ستاره دسترسی های بسیار خوبی به سمت جاذبه های شهر مثل پارک آبی با شش کیلومتر، خیابان واکینگ استریت نه کیلومتر، ساحل دونگان یک کیلومتر، جشنواره مرکزی و اوت مال دو کیلومتر فاصله دارد. از فرودگاه بین المللی پاتایا  تا هتل لانگ بیچ پاویلیون، تنها یک ساعت با ماشین راه است.