هتل لانگ بیچ آلانیا : این هنل پنج ستاره با 75 هزار متر مربع مساحت، یکی از هتل های مجلل و برتر در الانیا میباشد که در ساحل مدیترانه و بین درخت های نخل قرار داشته و حسی شبیه به اقامت در بهشت را به توریست ها و گردشگران تور آلانیا میدهد. این هتل شبانه روزی پذیرش کرده و برای راحتی میهمانان خود امکاناتی نظیر پارکینگ و اینترنت رایگان، کرایه اتومبیل، صندوق امانات، نگهداری از کودکان، صرافی، سالن کنفرانس و مراسمات، آرایشگاه، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس و فروشگاه هدایا و سوغاتی ارائه میدهد.

هتل لانگ بیچ آلانیا

اتاق های هتل لانگ بیچ آلانیا

هتل 750 اتاقه لانگ بیچ آلانیا حدود دو هزار نفر مسافر، ظرفیت داشته و با امکاناتی که در اتاق ها و اقامتگاه ها ارائه داده، تلاش میکند تا تعطیلات شما را رویایی تر کند. اقامتگاه های این هتل شامل اتاق استاندارد، اتاق دوبلکس، سوئیت دوبلکس، سوئیت جونیور و سوئیت جکوزی دار تقسیم میشود. برای همه این اتاق ها، خدمات سرویس دهی شبانه روزی و نظافت روزانه تعلق میگیرد. از امکانات این هتل میتوان به مینی بار، تلویزیون بزرگ ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی، تلفن، صندوق امانات، سونا و جکوزی در برخی سوئیت ها، تراس بزرگ، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی و .... اشاره کرد.

اتاق های هتل لانگ بیچ آلانیا

امکانات رفاهی و رستوران های هتل لانگ بیچ آلانیا

آنقدر امکانات رفاهی و سرگرم کننده در این هتل وجود دارد که دیگر نخواهید به سراغ دیگر تفریحات آلانیا بروید! انواع استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، حمام های ترکی، اتاق های ماساژ و اسپا، ماساژهای سنتی، دوش جت، سالن ورزشی، استخر آب دریا، آکوا پارک با هشت سرسره، استخر و پارک ابی مخصوص کودکان، کلاب ها و برنامه های جالب و سرگرم کننده مثل سینما و تئاتر برای کودکان و ... در این هتل برای توریست ها و گردشگران تور آلانیا ارائه میشود. هتل لانگ بیچ آلانیا یک رستوران اصلی، دو رستوران آلاکارته، شش کافی شاپ میباشد که انواع و اقسام نوشیدنی ها و غذاها از محلی تا بین المللی را برای شما سرو میکند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل لانگ بیچ آلانیا

دسترسی های نزدیک به هتل لانگ بیچ آلانیا

هتل پنج ستاره لانگ بیچ آلانیا، با فرودگاهی بین المللی آنتالیا 95 کیلومتر و تا فرودگاه قاضی پاشا شصت کیلومتر فاصله دارد.