چرا بیشتر گردشگران در منطقه الرقه این هتل را برای اقامت خود انتخاب میکنند ؟ دسترسی های خوب، سرویس دهی 24 ساعته و عالی، امکانات تفریحی مناسب و اینترنت و پارکینگ رایگان  این هتل را به بهترین هتل 4 ستاره در خیابان الرقع تبدیل کرده.

اتاق های هتل

همه میدانند که اتاق های هتل باید تمیز و مرتب باشد، اتاق های هتل flora grand بسیار لوکس، مدرن و گرم تزئین شده به گونه ای که احساس خوبی به شما منتقل میکند.همه اتاق ها عایق صدا بوده تا در طول استراحت صدایی مزاحم شما نشود.  شما میتوانید با توجه به بودجه خود نوع اتاقی که میخواهید را انتخاب کنید. در کنار این 200 اتاق شما میتوانید از سوئیت ها نیز استفاده کنید.

هتل فلورا گرند دبی

امکانات تفریحی و خدمات هتل flora grand

تمام خدمات و امکانات تفریحی این هتل به بهترین صورت فراهم شده تا اقامتی لذت بخش را تجربه کنید. اگر تاجر هستید و یا کار اداری داشته و نیاز به برگزاری جلسه دارید میتوانید از اتاق جلسات ده نفره با تمامی امکانات استفاده کنید. شاید دلتان میخواهد یک میهمانی برگزار کنید که در این صورت میتوانید از سالن بزرگ رقص که میتواند 225 نفر را در خود جای دهد استفاده کنید. برای ریلکس کردن و استراحت کردن استخر، سونا و جکوزی هتل بهترین گزینه میباشد. افرادی که روزانه ورزش میکنند، سالن بدن سازی و ورزشی هتل در اختیار آنهاست.

بهترین رستوران ها را هتل فلورا گرند در این منطقه دارد که در آن غذاهای لذیذ و خوشمزه مدیترانه ای و بین المللی سرو میشود. کلوچه ها و شیرینی های کافی شاپ النخیل در میان توریست های تور دبی بسیار محبوب است. برای دسترسی به فرودگاه ها هم تنها ده دقیقه راه است.

هتل فلورا گرند دبی

آدرس :

دبی, منطقه دیره,الرقه, نزدیک ایستگاه مترو الرقه